/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
TV Programmer
Fra : olarsen
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 11-05-08 21:49

Hej,
Vi har købt en HDD optager med 'Guide Pluls', det er jo en dejlig nem måde at indstille HDD'en til at optage, hvis ellers det bare virkede - her. Er årsagen til at denne funktion ikke fungerer, at vi har kabelTV? Eller er der andre årsager.
Hver gang vi slukker for HDD'en begynder den at søge efter opdateringer til programmerne, men der er kun en fejlkode på displayet 'EPG'. Så vi må stadig programmere på gammeldags vis
Jeg har lavet opsætning af HDD'en.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 22:05

Nu ved jeg jo ikke hvor du hat købt det apparat, men sikkert i Tyskland.....

Der er mig bekendt INGEN kanaler herhjemme der bruger det - og slet ikke kabel-TV....

SWå klart den søger - den finder INTET....

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 11-05-08 22:08

Har vi nogle fordommer her refi? Hvorfor skulle apparatet være købt i Tyskland?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 22:09

Fordi systemet IKKE bruges i DK....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-08 22:10

Derudover vil det KUN kunne bruges i forbindelse med satelitmodtagelse....

Kabel sender IKKE de omtalte signaler....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 22:11
Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 11-05-08 22:16

Tak for svaret refi. Det var jo hurtig ekspedition.
Svaret var nok det jeg havde mistanke om.
Jeg har ikke købt HDD'en fordi den havde Guide Plus, men opdagede det efter at jeg havde taget app. i brug.
Den er i øvrigt købt i DK på nettet, men sikkert parralelimporteret fra D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 22:19

Selv tak....

Beklager