/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
udenlandske sider helsekost
Fra : meyerbeyer
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 11-05-08 20:24

Nole der ved hvor man kan købe helsekost som sender til Danmark til fornuftig porto jeg tænker ikke i vitaminer men mad glutenfri uden mælk osv

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-05-08 20:28

Hvorfor søger du udenlandsk side? Der er mange gode danske

se f.eks. her http://www.google.com/search?hl=da&q=%2B%22+glutenfri%22%2B+helsekost%22&btnG=S%C3%B8g&lr=

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-05-08 21:20

Der er næsten intet at hente i almindelig porto eller fragt for småforsendelser, Du skal op i hele pallefulde og træffe aftale med en speditør.