/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pinse solen danser!
Fra : o.v.n.
Vist : 909 gange
50 point
Dato : 11-05-08 03:01

Om to timer skal i ud fra dynen for at se solen danse de af jer som har været under dynen inden solopgang.
Jeg holdt fyraften for en time siden, nu er al kornet i jorden, for en gang skyld blev jeg færdig før naboerne og nu jeg kan holde pinse ferie
Det her er kun et oplæg, ikke et emne, ordet er frit God pinse til alle
Og Kandu er i udu da jeg skrev første gang var der to en halv time, først blev jeg smidt af, og skulle logge på igen, så kunne siden ikke vises men mon ikke tredie gang er lykkens gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-08 04:24

Sig mig...laver du sorte penge, siden du arbejder om natten

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-08 09:51

og i dag er det mors dag, og mine unger har glemt ALT om det da..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-08 10:30

Jamen Tilde har du husket at fortælle de kære unger om traditionen, det er vist ikke et instinkt man bliver født med Klumme de ekstra natsorte penge er et kærkomment tillæg til lønnen
Er resten af Kandu brugerne i sommerhus uden netforbindelse ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-08 10:50

Citat
Klumme de ekstra natsorte penge er et kærkomment tillæg til lønnen

De er dig velundt....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-05-08 11:20

Sorte Penge ? ? ?

Skal de ikke bare til Møntvask???

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 11-05-08 11:39

tillykke med såningen

jeg fik besøg af denne 'bille' i går aftes - der var en hel sværm
det er oldenborre :
http://peecee.dk/upload/view/113451
http://peecee.dk/upload/view/113452

den (de/ sværmen) fløj utrætteligt på ruden lige så længe lyset var tændt
lampen blev nok forvekslet med pinsesolen !!

i en af mine bøger står at oldenborren's larve lever 4 år i jorden
og at den bliver op til 5 cm lang
og tyk som en lillefinger.
og den skulle 'sværme' hvert 4. år

mon ikke det er dén største danske bille ??

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 11-05-08 11:40

,,,, rigtigt god pinse til alle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-08 12:07

Møntvask ? Så er de jo ikke sorte længere Yearhouse
Jo oldenborren er en stor bille, og det ser ud som om du har ret i at det er hver fjerde år der er mange: http://www.havenyt.dk/spoergsmaal/skadedyr/9500.html behold du endelig billerne MissBe, de skal ikke komme herover og mæske sig i mine planter

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-05-08 12:29

Hmmm. største bille???

Jeg mener at have hørt:....At Bille August er større ? ? ?

(sorry. Bare lidt Pinsekuller)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-05-08 12:31

....Måske er HAN osse medlem af.....en-sekt ? ? ?

(skynder mig væk nu)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-08 13:43

Hej O.V.N.
Ja er det ikke skønt
Bortset fra den gylle
Da jeg åbnede min bagdør i morges stod der en KÆMPE buket fra mine unger
Hvor de bare skønne.
God pinse til dig også

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-05-08 16:42

o.v.n.
Har du nu været ude og spræde din sæd igen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-05-08 16:47

Alle har vel en Sæd-vane. Doktor?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-08 23:17

Hej igen, jeg er lige kommet hjem fra familiebesøg rart at nogen kigger indenfor på Kandu, selv om vejret næsten er for godt til at sidde inde, Piaskov er det buketten eller ungerne eller begge dele der er skønne mon Tilde38 har fået sin morsdags gave eller spinger hendes unger traditionen over ? Dr_dem jeg spreder sædvanligvis (twistet på yearhouse maner) min sæd hvor der er grobund

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-08 23:20

Var i oppe at se solen danse jeg holdt ikke ud så længe, da solen stod op sov jeg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-08 09:26

Citat
Er resten af Kandu brugerne i sommerhus uden netforbindelse ?

Just hjemkommet fra 3 ugers gudeskøn tropisk ferie midt i det Indiske Ocean lidt syd for Seychellerne. Men nattemperaturer på 20 grader, lod jeg mig overtale til at overnatte på en palmestrand. Det kan klart anbefales. Wauw! ..

Den mest fantastiske badeferie jeg nogensinde har oplevet. Grækenland, Spanien, Tyrkiet m.fl er slum ved siden af..

Hvis Paradis er lige så lækkert, og perfekt tager jeg gerne billetten imorgen.

God pinse....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-08 12:05

Jeg er slet ikke misundelig Creamygirl, med det pinsevejr vi har haft jeg vil også på ferie i Eksotien/Langtborttistan

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-05-08 13:26

For år siden ville jeg osse en tur jorden rundt....

men min tidligere hustru ville hellere et andet sted

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-08 14:22

Citat
tager jeg gerne billetten imorgen.

Må jeg så få ungerne, eller skal de med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-05-08 14:40

Citat
Hvor de bare skønne.

Det er begge dele O.V.N.
Min datter kom så yderligere med lys med et digt :
Du er der når jeg har brug for dig,
du glemmer dine egne bekymringer.
Du er min nødhavn og min klippe,jeg føler mig tryg hos dig.
Måske burde jeg fortælle dig oftere hvor meget jeg værdsætter dig,
men du er den jeg elsker , en smule mere hver dag.
Du er lyset i mit liv.

Prøv lige at ta den . Hvem hver gang jeg så på lyset ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-08 23:06

Dejlig tøs du har der... Men du har åbenbart gjort dig fortjent til det, ellers ville hun garanteret ikke ha skrevet det... det er 100 %

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-08 23:11

Citat
Må jeg så få ungerne, eller skal de med

Du skulle jo helst med. Men hvad angår den mindste, så er jeg ikke sikker på at Sankt Peter godkender hende.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-05-08 23:19

Citat
Dejlig tøs du har der...

Bare det du skriver sådan er sq nok til at få mig til at tude igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-08 23:19

Citat
Du skulle jo helst med
er det Klumme du vil have med

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-08 23:24

Nej ovn - det var en tastefejl, som jeg håbede ingen bemærkede.

Men hvis Klumme insisterer, så må jeg jo finde plads til ham også. Om ikke andet så er underholdningen da reddet ved at have ham på slæb. Og så synes jeg jo, at Klumme er en dejlig fyr, så han skal være velkommen i mir paradis..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-08 23:25

Hmm - 3 glas rødvin, og jeg staver som en lemming.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-08 23:28

Tre glas og for megen tro ikke at du kan skrive noget som vi ikke fanger, slet ikke fejl så skal jeg være der som et søm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-08 23:33

Yes yes - jeg er bekendt med Kandu politiet - men ingen er forpligtet ud over sine evner.

G'nat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-08 23:41

Kan du nu ikke tåle lidt drilleri du plejer da ikke gå så tidlig i seng
Sov godt og drøm behagelig om hvide trope strande

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-05-08 00:01

Så skal i vel kaldes Adam og Eva...nu...i vil til paradiset?

Det bliver komisk ved spisebordet:

"-Eva. Nu har du IGEN puttet mit tøj i salaten"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 00:03

Citat
Men hvad angår den mindste, så er jeg ikke sikker på at Sankt Peter godkender hende.

Tar han ikke Prinsessen, så kan han osse glemme mig Skide Pamper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 00:06

piaskov

Det var jo ikke meningen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-08 00:16

Klumme det med at tøzerne tuder, skal ikke tage alt for højtidelig, det kan de gøre både af glæde og sorg, mon ikke det er det første du har rørt ved her

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 00:21

Joooo, jeg regner da ikke med at det er sorg, som jeg kender Pia

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-08 00:49

Er alle nu under dynen igen selv Klumme er drattet omkuld, rart at se i har tid til at skrive lidt, selv om solen har skinnet udenfor, lidt vanskelig at finde en vinder til pointene, men de går til Tilde38 som trøst, fordi hun ikke fik en morsdags gave

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-08 00:57

Trøste point til Tilde38. med fuld hus af stjerner, liv nu lidt op igen ikk´ et eneste indlæg fra dig, det er for lidt!
Citat
men min tidligere hustru ville hellere et andet sted
yearhouse det er garanteret fordi du ville spise figenbladet du har slidt hård men må vente til en anden gang med point, min konto er næsten tom.
Tak for deltagelse til alle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 01:47

Næææ, men jeg var faldt i noget TV fra Sverige...Men nu er det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-05-08 21:23

Citat
Kan du nu ikke tåle lidt drilleri

Ahva? - Jeg håber da at du kender mig bedre, end at du tror jeg snerper sammen som en hønserøv grundet harmløs kandu chit chat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-05-08 21:26

Citat
Tar han ikke Prinsessen, så kan han osse glemme mig

Klumme - dig kan jeg lide. Men det ved du jo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 21:52

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 21:58

In Solidum Natusani = Os der bruger Natusan holder sammen. BASTA

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-05-08 21:58

Love You

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-08 22:17

ILM......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-08 01:37

Jo jeg mener at kende dig godt nok til at vide at du godt kan tåle os det var vel jetlaget og rødvinen, som tippede dig rundt ikke mere Love You fra dig Klumme, ellers går der ild i tråden