/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Transportpriser
Fra : tm111
Vist : 254 gange
20 point
Dato : 10-05-08 16:46

Hej

Er der nogen der ved havd det vil koste at sende 3 genstande fra Silkeborg til Ringsted? Tagholdere og en cykelholder. Vægt ialt; ca. 9-10 kg.

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 10-05-08 17:06

hejsa
hvad med at spørge på posthuset

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-08 17:13

Du kan beregne prisen her

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

jeg kan ikke gøre det for dig, da jeg ikke kender værdien af pakkerne

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 10-05-08 21:15

Hej barslev

Det var her på kandu tm111 søgte på et svar og ikke dit dumme svar, kan du ikke svare på det, så hold snotten væk eller svar høfligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-05-08 21:46

Citat
Det var her på kandu tm111 søgte på et svar og ikke dit dumme svar, kan du ikke svare på det, så hold snotten væk eller svar høfligt.

Mener du DET er svar på spørgsmålet

I øvrigt er Kandu et FRIT forum hvor ALLE kan svare lige præcis det, det passer dem....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-05-08 00:32

Hvis det skal sendes som stykgods.
Kan det også sendes med danske fragt mænd.
Hvis det fylder, beregnes det efter rumfang.
Umiddelbart gært er omkring 100-150 kr
(Men det er nogle årsiden jeg sidst har kørt stykgods).
vh Ben

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 11-05-08 07:52

hejsa droslerne
det er da ik et dumt svar at sige vedkommende kan henvende sig på posthuset

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 11-05-08 21:18

Hej barslev
Tror du ikke han er klar over at han kan henvende på posthuset, det han spørger om er en ca pris, han havde nok henvendt på posten hvis det var det han ville, men nu var det her på kandu der blev spurgt