/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
SD kort til Wii.
Fra : Jesper_wood
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 10-05-08 14:29

Hejsa,
Har nogle gamle Gamecube spil som jeg gerne vil bruge på min Wii.
Har ingen memorycard til den gamle Gamecube, men tænkte på om man kunne bruge et SD kort til at genne GC data på ?

Hvis ja, hvilket SD kort skal jeg bruge

Micro SD
Micro SD HC
Mini SD

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-05-08 15:52

Du kan bruge dem alle tre hvis du har en adaptor.

http://wii.nintendo-europe.com/66.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-05-08 15:53

Citat
SD Cards are used for data storage in many digital cameras, cell phones, and PCs. The Wii console accepts SD Cards. MiniSD and microSD Cards can be used with the Wii when they use their respective adapters.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-08 17:17

Hvor bredt er det hul som du vil stikke et SD kort ind i.
Er du sikker på at det er SD kort som skal bruges.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 10-05-08 17:40

Ok, takker,
Men kan man gemme GC data på det SD kort ?
Nogle sites siger ja andre nej, og kan ikke finde noget på nintendos side.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-08 18:30

Alle slags data kan gemmes på et memorykort eks. SD

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-05-08 23:37

Min søn har fået en controler til wii for at kunne spille game cube spil - jeg er ikke inde i det, men mon ikke du skal ud i noget ligende (ekstraudstyr i flere dele)?