/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vrøl med kadett e st.car 2.0i
Fra : olhund
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 10-05-08 13:19

jeg har få vrøl med motor i kones kadett e st.car 2.oi 8v motor køre fint rund men den tænde ikke jeg har prøv at skiffe styrbox og tændspole men nej vi har skiffe tændrør og der komme helt nyt tændning på den det hjalp helle ikke.Jeg fik gang i den går aftens men den gik med 2000 omdejning og da jeg så trykke på en varkom slang fald den i tomgamg men så lyd den som om at den bare ville død

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 10-05-08 18:43

kontroller din vakuumslange og evt byt den -det kan være at den er blevet stiv/revnet så den får falsk luft

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 10-05-08 23:42

hej
de er bliv skife ud

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 10-05-08 23:51

Hvor langt har tandremmen kørt ? Hvis den er "hoppet" en tand, har du kun et valg: Skift den, og sørg for, at den står på mærkerne. (Og husk at skifte remstrammer og evt. medløberhjul )
Tændrør, tændkabler, luftfilter, luftmængdemåler og evt. også en måling på batteri og generators ladespænding kunne give et peg, om fejlen evt. ligger i det elektriske.
Kig også på benzinpumpetrykket, og efterse at alle stik sidder korrekt og har ordentlig forbindelse.

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 11-05-08 10:06

alt det har jeg tjek og tandrem bliv skift hvor vær 50.000 km og man skal ikke skiffe Og husk at skifte remstrammer og evt. medløberhjul da den stremmes op vide vand-pumpe