/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Red alert 2 hakkende afspilning.
Fra : bangco
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 03-03-03 12:30

Hej Alle
Mit Red alert spil kører ikke jævnt, når køretøjer flyttes, kører de ikke jævnt (låser)
Spillet har ellers kørt upåklageligt, Jeg har lige geninstalleret spillet, men det
har stadig samme fejl. Den eneste ændring jeg kan komme i tanke om at jeg har
lavet er at pc'en lige er blevet defragmenteret.

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 03-03-03 14:19

Prøv at geninstallerer spillet, og hvis ikke det hjælper kan du prøve at ligge den nyeste grafik kort driver ind.
mvh.
Birger

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 04-03-03 17:13

Hej Bangco

Prøv at gå ind og ændre din sidefil alt afhængig af dit styre system eller fjern nogle af dine gemte missioner, tror simpelt din ram er opbrugt og sidefil er for lille så den skal hente og skirve fra/til harddisk hele tiden.

frostys say have a nice day