/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Total oldschool ! :-)
Fra : Jesper_wood
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 08-05-08 15:08

Hey,
Ville dele dette med jer:

Arbejder i en virksomhed med mange gamle ansatte som bruger nettet meget.
Den ene dag skulle vi finde en forhandler af et produkt.
De gamle at søgte på www.jubii.dk da det er deres startside, de kunde ikke finde noget.
Så hoppede jeg på google og fandt en forhandler ved 5 klik.
Derefter blev jeg bedt om at "installere" google på deres computere, så det er hermed deres starside.

De kører alle med Office97 / explorer6 / Xp

Kan simpelthen ikke se hvorfor de ældre ikke kommer på flere kurser ??!?!?

Kan i se dette i hverdagen ?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-05-08 15:48

Hvor jeg arbejder har vi office 2003, explorer 6 og xp
Savner IE 7, som jeg har hjemme, men kommer jo nok her også en dag.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 08-05-08 15:50

Har fået en bærbar fra arbejde, med office03.
har selv installeret Exploret07, men kan ikke opdatere Xp.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-08 17:16

Jeg synes du skulle ta med dem på kursus, Gogle som startside, det er da håbløst forældet!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-08 21:22

Vi har et par computere som kører med W95
De klarer det meste på vores netværk.