/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG FREE EDITION ?
Fra : broenlun
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 08-05-08 01:52

Hvorfor kan jeg ikke opdater i min computer AVG FREE EDITION

Mvh.

Jørgen Brønlund

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-08 03:06

Jeg ved ikke hvorfor du ikke kan opdatere, men kunne du ikke tænke dig at skifte AVG ud med Avast, den er også gratis og bliver anbefalet af eksperter, som den bedste gratis anti virus, og så kan den hentes på dansk: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html hvis du vil skifte så rul ned og klik på download ud for Danish, den skal registres en gang om året: http://www.avast.com/eng/home-registration.php

Kommentar
Fra : Frank322

Dato : 08-05-08 07:59

Du kan i det AVG Control-center sætte AVG til at hente opdateringer automatisk på et forudbestemt tidspunkt hver dag. Det virker upåklageligt hos os, og vi kører også den gratis version.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-05-08 08:17

Jeg kører også på en gratis version og den henter selv opdateringerne uden problemer.

Jeg prøvede for sjov at hente den avast son o.v.n. skriver om, men den kom ud igen. Maskinen er 7 lange og 7 brede om at starte op, og bagefter kører den utrolig langsomt. Det er livet for kort til at vente på.

hawaii7

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 08:18

Tak for tippet o.v.n. Skiftede AVG ud med Avast..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-08 08:18

jo o.v.n. helt enig.
En bekendt med AVG fik fjernet over 100 trojanere som
AVG ikke opdagede.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 08:20

Som skrevet, har jeg lige skiftet, og Avast fandt 0 skidt efter AVG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-08 09:58

Avg fjerner alt her og har altid opdateret som det skal Får du procenter O.V.N

Kommentar
Fra : broenlun

Dato : 08-05-08 10:18

Til Kandu,
Nu har jeg indstallere Avast Anti Free Virus,
Mange tak for oplysning, pågensyn.

Mvh.
Jørgen Brønlund.
Email adresse: broenlund@greennet.gl

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 08-05-08 12:00

Du skal afinstallere version 7.5 i tilføj fjern programmer,- før du kan lægge version 8.0 ind.

AVG er stadig godt fungerende hos mig.

Ammitz

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-08 12:51

Det kan rigtig sætte en debat i gang, holdninger til antivirus er som religion, man tror på det man bruger og kender, ja Sunowich jeg får procenter cirka 50% af 0 ikke noget jeg bliver særlig fed af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-08 12:59

Broenlund du skal ikke lægge dine personlige oplysninger frem i et åbent forum, du kan være uheldig at spammere får fat på din e-mail adresse, når den som her står frit tilgængelig, hvis du vil skrive din mail adresse, så skriv for eksempel broenlund(abehale)greennet.gl, vi mennesker kan godt se sammenhængen, men spam robotter har svært ved at læse det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 13:06

o.v.n.

Så sæt dog din provision op til 75 %

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-08 13:14

Det vil jeg overveje klumme til jeg som synes at computeren starter meget langsom med Avast, det er fordi hele hukommelsen scannes under starten, den funktion kan slåes fra AVG bruger ikke funktionen, sikkert derfor i synes at starten bliver langsom

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 13:16

Det gør ikke noget. Jeg skal ikke noget før på tirsdag

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-05-08 23:28

Citat
Du skal afinstallere version 7.5 i tilføj fjern programmer,- før du kan lægge version 8.0 ind.

AVG er stadig godt fungerende hos mig.

Ammitz

Jep, AVG fungerer fint ved mig. Og jeg kører trods alt med den samme Windows XP version som da jeg fik computeren for et par år siden.

Dog fandt AVG 8.x installationen selv ud at fjerne den tidligere installation har.

Kommentar
Fra : zanneh

Dato : 04-07-08 22:15

Jeg har oplevet nøjagtigt de samme problemer med AGV 8.0 som Broenlun.
Efter jeg skiftede fra en upåklageligt fungerende version 7.5, kan jeg ikke opdatere hverken via den automatiske funktion eller manuelt.
Jeg har afinstalleret AVG, gået retur til et tidligere gendannelsestidspunkt og geninstalleret fra nettet 3 gange med samme resultat.
Nu vil jeg så forsøge mig med Avast - måske den fanger noget, som AVG ikke - i den u-opdaterede version - har kunnet spotte.