/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DRIVER!!!!!
Fra : Tr4nE
Vist : 1149 gange
80 point
Dato : 07-05-08 19:01

Hej jeg mangler følgende driver til windows xp home edition:

Realtek ALC660 @ ATI SB600 - High Definition Audio Controller
ATI Radeon Xpress 200M/1100M (RC410M/RC415M) Chipset

Hvis der er nogen som kan linke op til downloadning af driverne ville jeg værer taknemlig.

Mvh

Tr4nE

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-08 19:04
Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 19:45

Citat
http://www.kandu.dk/tip17963.aspx

Tak ellers et udmærket link men der var desværre ikke dem som jeg skulle bruge.. Jeg mangler også denne driver og er sku ved at få grå hår af at lede efter dem.

Atheros AR5006X Wireless Network Adapter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-08 19:54

Ups så må jeg melde pas,
håber andre kan hjælpe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:03

Men har du ikke en driver cd til dit motherboard. Der ligger det hele jo på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-08 20:05

Eller på fabrikantens hjemmeside.
Enten comp.-frabrikanten eller motherboard-fabrikanten.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:07

Det er nemlig ikke altid at driveren findes undtagen på producenten af motherboardet. Prøv at stikke os navnet på det, så skal vi se om vi kan hjælpe med at lede for dig

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:08
Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 20:09

Citat
Men har du ikke en driver cd til dit motherboard. Der ligger det hele jo på.

Det er en bærbar det drejer sig om hvor der var pre-installeret windows vista på og så bliver man jo bedt om at lave en recovery cd (hvilket jeg har gjort) men her forleden der fuckede vista så og så tænkte jeg at jeg ville formater den men recovery cd´eren virkede ikke ordenligt (hvilket den har gjort). Så jeg valgte at installer windows xp home edition i stedet for og så passer driverne jo ikke længere. :-/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:11

hvilken bærbar er det så

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:12

Det skulle vel aldrig være en Fujitsu Siemens

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 20:13

Jeg bruger et program der hedder home everest 4.8

Motherboard Navn: Packard Bell EasyNote MX36

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 20:16

haha nej nej gider sku ikke at købe deres lort.

når jeg har scannet min spand så dukker disse informationer op om motherboardet op:

Motherboard:
CPU Type Mobile DualCore Intel Pentium T2080, 1733 MHz (13 x 133)
Motherboard Navn Packard Bell EasyNote MX36
Motherboard Chipset ATI Radeon Xpress 200M
System Hukommelse [ TRIAL VERSION ]
DIMM1: Micron Tech. 16HTF12864HY-667D3 1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
BIOS Type AMI (10/02/07)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:23

Her er modellerne. http://support.packardbell.com/dk/item/index.php?m=step3&i=platform_ajax_c2

Det kan være flere mulige men vælg den det er og klik på Download på næste side - vælg faneblad Driver og vælg dem du vil downloade en ad gangen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:25

Det ser så ud til at de fleste drivere er til Vista godt nok, men derfor kan de altså godt fungere med XP. Der er ikke andet for end at prøve

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 20:28

Citat
Her er modellerne. http://support.packardbell.com/dk/item/index.php?m=step3&i=platform_ajax_c2

Det kan være flere mulige men vælg den det er og klik på Download på næste side - vælg faneblad Driver og vælg dem du vil downloade en ad gangen

Det er godt nok delvis de rigtige men de er jo til vista og har jo somsagt xp home installeret på den nu.

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 20:29

okay fair nok så må jeg lige prøve en gang

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-08 20:30

Men inde fra everst plejer der også at være link til ´driver downloads. Har du prøvet den vej rundt

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 20:39

Citat
Men inde fra everst plejer der også at være link til ´driver downloads. Har du prøvet den vej rundt

ja ja selvfølgelig den linker bare op til fabrikantens hjemmeside og der har desværre heller ikke værer det storer hjælp.

__________________________________________________________________________________

Jeg har lige prøvet de andre drivers og de virkede ikke ( men det kunne man jo oss sige sig selv )

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 20:56

Har du prøvet og skrive det samme ind i en google søgning, alt kan findes med google

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 21:02

yes men der kan man jo blive ved med at lede, så jeg håbede bare lige på at der var en herinde som lige kendte et sted hvor jeg kunne finde det.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:09

hvilket mærke pc har du? og er det en bærbar eller en stationær?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:14
Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 21:21

det er en packard bell easynote og det er en bærbar

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 07-05-08 21:37

Citat
Prøv lige og se om ikke du kan bruge det her link til og downloade lydkort.

Helt sikkert så er der kommet lyd på igen tak for hjælpen indtil videre

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:40

du har modtaget en privat indlæg

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:43

http://www.soft32.com/download_182060.html
Der skulle du gerne kunne hente driveren til dit wireless adapter

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 08-05-08 18:05

der har jeg været inde for at prøve på at downloade en af dem men kan ikk få dem downloadet såå ellers havde jeg selv fundet den:-/

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 08-05-08 18:20

nåå så er det trådløse oppe at kører igen, så mangler jeg noget der hedder sm-buscontroller, et bison webcam som er inbygget og mit grafikkort skal nok blive ved med at forøge poinene indtil jeg har fået ordnet det hele, takker på forhånd for jeres tålmodighed og support

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 10-05-08 14:04

Gå ind på denne hjemmeside > http://pc-stuff.dk/everest.htm < og læs om dette lille program.

Kør ned af siden til direkte download, og hent programmet.

Gå så i > PC > Opsummering – der kan du se det installerede hardware og ud for ligger link til producentens hjemmeside, der kan du hente relevante drivers.

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 14-05-08 22:14

jeg bruger allerede en nyere version af det program og det er ikke på alle sider man kan finde driveren.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-08 23:11

hvilken driver er det du mangler?

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 24-05-08 11:02

Jeg mangler til en SM-Buscontroller, (er ikke 100% på hvad det er) og til mit grafIk-kort det er et ATI Radeon Xpress 200M/1100M (RC410M/RC415) ( jeg har været inde på deres hjemmeside men den driver jeg får ned virker ikke, den skriver dette : " setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system. Setup will now exit "

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-08 07:51

http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182,00.html

Hwer er der drivere inde fra AMD's hjemmeside. Klik lidt frem og tilbage på den og prøv dig frem.

her en site mere med drivere

http://www.notebookcheck.net/ATI-Radeon-Xpress-200M.2175.0.html

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 28-05-08 12:52

er der nogen herinde som mener de kan løse mit problem og kan finde ud af at give fjernsupport så må i gerne lige kontakte mig så i kan få nogen yderlige informationer...