/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
tato
Fra : mamiolvi
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 07-05-08 16:49

er der nogen der kender en side, hvor man feks kan finde ud af hvordan man skriver peter, mikkel, oliver og victor på kinisk

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-05-08 16:56
Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 07-05-08 18:49

Pas på ikke at blive skuffet. De er lesbiske (hvis man må sige det længere), så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 07-05-08 18:51

Hov. Undskyld. Og for i øvrigt fra Rusland. Glem alt, hvad jeg har sagt siden "godaften...."

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-05-08 21:07

Her kan du se, hvad dit navn hedder på kinesisk
http://www.mandarintools.com/chinesename.html

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-05-08 21:16

Næ... Men du kan få noget, som betyder noget - baseret på dit navn m.v.

Jeg ville prøve mit tidligere link, printe resultatet, og så spørge i en kina-grill, hvad det betyder...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-05-08 21:37

På siden jeg henviste til, får du det kinesiske skrifttegn for dit navn

Du skal bare indkode fornavn og efternavn - så kommer det