/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
squit
Fra : pjuske1991
Vist : 912 gange
10 point
Dato : 05-05-08 16:10

jeg har set at på nogle hjemmesider står der squirt film, er det når de tisser eller får en god stor orgasme??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-05-08 16:20
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-08 16:34

læsning for spørger der vil noget taliskoko

squirt =
sprøjt - Hun kom et sprøjt citronsaft i kagedejen
(fra sprøjte) stråle - Brandsprøjten sendte en stråle af vand afsted
(fra maskingevær) salve - Der lød en sidste salve fra maskingeværet
little squirt » [Gammeldags] lille lømmel - Den lille lømmel smed en sten igennem stuevinduet

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 05-05-08 16:41

Pjuske det er sprøjteorgasmer , og det erikke tis men væske der dannes ...

miritdk ku du ik prøve at være bare lidt serøs i de her spørgsmål, istedet for blot at forsøge at skræmme folk væk...

D9N

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-05-08 16:46

Som man spørg får man svar...

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-05-08 19:29

Det forbindes oftest med stimulering af G-punktet:
http://da.wikipedia.org/wiki/G-punkt_%28k%C3%B8nsorgan%29

Som der står i artiklen:
"Nogle kvinder ejakulerer ved g-punktsorgasmer"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-08 21:57

Her kan det ses.
http://www.redtube.com/2325

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 21:28

det er når de får orgasme du kan købe film f.eks. på www.bluesilk.dk samt meget andet. de har god service, hurtig levering og er bare bedre end andre.

Jeg fik f.eks. en vare der var defekt og sendte det retur. jeg troede ikke mine egne øjne da de skrev de bare ville sende mig en ny og jeg ville modtage den indenfor 3 dage samt undskyldte fejlen.

og rigtig nok der kom en ny dagen efter.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 18-05-08 22:42

Holamik mon ikke det er dit eget firma du reklamerer for siden du spammer hele sitet her

i øvrigt , lille udvalg , dårlig kvalitet... møgfirma

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 17:19

G-punktet findes helt klart hos nogen. Det er bare ikke alle der faktisk kan komme ved det, som fyren i filmen også er inde på, så kræver det en meget sund krop, at pigen er utrolig afslappet og at hun ikke prøver at modvirke det.

Lykkedes det tilgengæld, så skulle det vist være en extrem orgasme..

D9N - et bedre foreslag? Ville gerne høre?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-08 17:30

Citat
TheOsirisDK
D9N - et bedre foreslag? Ville gerne høre?

Holamiks forslag var ikke en løsning, han havde blot spammet hele kandu til den dag med hans forretning ...

men ellers ja lange fingre, godt med olie, tålmodighed, og begge er afslappede ....
man kan også købe G punktsvibratorer, men der er ikek garanti for de virker ...

D9N

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 18:01

Faktisk, hehe, kan man stimulere g-punktet ved at tage pigen bagfra...

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 18:03

Hey D9N (undskyld er lidt uden om emnet) men, ham fyren i linket siger olie, men hvilke? hvad må egentlig komme derind?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-08 19:37

du kan bruge ganske alm. raps eller oliven olie ...

og det med bagfra er mere effektivt med manden da det er der hans G-punkt sidder ...

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 20:44

Altså, snakker ikke om analt..

Men uanset hvad, så er det bare hvad min kæreste fortæller mig.