/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Dykning på New Zealand
Fra : ramm
Vist : 674 gange
20 point
Dato : 03-03-03 00:10

Hej NG

Jeg skal til New Zealand i næste uge. Jeg skal bo i Dunedin på sydøen. Er
der nogen, som kan anbefale nogle fede divespots?

Med venlig hilsen
Johnny Ramm

Accepteret svar
Fra : jbg

Modtaget 20 point
Dato : 03-03-03 11:35

JA, men desværre kun på nordøen. Rainbow Warrior, vrag af greenpeace skib ved Paihia. Poor knights island, der skulle være i top ti i verden. Har ikke selv prøvet stederne, da jeg lå syg, men dem jeg rejste med prøvede dem begge og det var helt vildt.
Held og lykke
MVH JBG

Godkendelse af svar
Fra : ramm

Dato : 03-03-03 17:33

Tak for svaret jbg.