/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
hamster
Fra : pjuske1991
Vist : 1939 gange
10 point
Dato : 04-05-08 21:33

hejsa, jeg har et hamster på lidt over et år, og jeg tænkte om der var et eller andet sted nær slagelse hvor jeg kan aflevere den hamster gratis, fordi jeg interresere mig ikke for den mere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-05-08 21:38

Det afhænger af alderen, hvis den ikke er for gammel, er det muligt at dyrhandleren vil tage den

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-05-08 22:32

du ka os beholde den , de blir normalt kun ca 2 år ... dog kan de blive ældre...

men man får ikke en dyrehandler til at tage en der er så gammel, for den skal gå for sig selv da den ikke er vant til andre, og så kan han risikere at når den er solgt dør den en uge efter pga alderdom...

D9N

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 04-05-08 22:51

RART at se mennesker der SPØRGER FØRST
tror den er for gammel til genbrug.
Gå til dyrelægen med den.
LINKET er IKKE til små unger,
Citat
http://www.xhamster.com/

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-05-08 23:11

glemte... du ka os sætte den med bur i den blå avis eller på qxl ...

ps. jeg tog en jeg fandt i vores kælder med ned til dyrehandleren her i byen og fik af vide jeg ku ta den med uden for og trampe på den .. han ville ik ha den ...

dyreven som jeg er, så tog jeg til en discount dyrebutik og købte et bur til 399.- (suk) 1½ måned efter døde den ... så købte jeg en ny ( endnu dummere) og så fik den under ... og nu har jeg så 2 bure da den fik en han ... ARGHHHHH

Kommentar
Fra : pjuske1991

Dato : 05-05-08 15:40

ej hvor surt d9n.

Kommentar
Fra : pjuske1991

Dato : 05-05-08 15:42

ram3ramram hvor reklamere du med sådan noget ullækert noget, dit fjols, der er også småbørn på denne her hjemmeside. fjols!!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-05-08 18:48

Nogle dyrehandlere tager imod (næsten) alt, fordi de mener, at folk i det mindste skal have mulighed for at komme af med dyrene. Vi ved jo alle, at der er nogen som ikke vil ofre en aflivning hos dyrlægen.
Men som flere er inde på, så er et voksent dyr ikke særligt attraktivt for en dyrehandler, så man skal være klar over at dyret muligvis bliver aflivet (og hvordan?), og ellers vil det sandsynligvis blive solgt til slangefoder.
(Slangerne skal jo også leve).

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-05-08 19:51

at bruge den som slangefoder er en human aflivning ...
den når ikke at opfatte hvad der sker før den er død ...

D9N

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 06-05-08 21:11

Citat
ram3ramram hvor reklamere du med sådan noget ullækert noget, dit fjols, der er også småbørn på denne her hjemmeside. fjols!!

JA_______og nogle AF dem___ holder VEL fingrene fra DE sider.
Men hvis de IKKE ved hvor dan man gør ved EKS- hamster
så LAD VÆRE MED AT anskaffe DEM
Troede at det VAR DIG, der spurgte om en hamster / DIN ALDER /åbentbart?
så burde du da vide BEDRE _______MEN HVA;

xxx_

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-05-08 18:26

Du slap så ikke af med din hamster. Har du ikke lige været på ferie ..... du glemte at gi' den vand.

Du skal måske på ferie, så du ville bare vide, hvor længe du skulle blive væk, så den lå død, når du kom hjem igen

http://www.kandu.dk/spg121368.aspx

Det burde forbydes dig at have kæledyr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-05-08 18:30
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-05-08 20:42

Der er vist kun en ting at sige: Føj for s....