/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjææææææææælp
Fra : Jeanett39
Vist : 336 gange
20 point
Dato : 04-05-08 20:17

Hej - jeg har formateret min pc - da den havde fået virus. Nu har jeg installeret XP og det er gået godt. Men når jeg reinstallerer driveren til mit grafikkort - kan computeren ikke starte op - den går i sort .... Er der nogle der har et godt råd ?
For H.... hvor kan computere være enerverende....
Jeanett

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 20:25

Afinstaller grafik driver i Enhedshåndtering, og genstart hav så den nye driver liggende klar når guiden Der er fundet ny hardware kommer, er det et ældre grafik kort, så prøv Windows Update i stedet for den driver du har fundet og som måske ikke er den rigtige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 20:28

Jeg har også Windows XP, og jeg har en Nvidia FX5200 grafik kort, den bruger driveren fra Windows update, klik på Bruger defineret når du søger opdateringer

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-08 20:32

Har du fladskærm til din PC? Hvis du ikke har det, så er det ikke sikkert at du skal installere driveren, den kan være i XP

Kommentar
Fra : peque

Dato : 04-05-08 20:39

Jeg ville nok starte med at hente alle opdateringer til Windows - hvorefter jeg ville hente driveren fra nvidia's hjemmeside !
Derefter burde det nu nok fungere - mm det er en special medion eller lign hvor de har fået specielle drivere i forbindelse med deres eget bundkort

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 23:57

Hvilken grafik kort har du Jeanett39 ? Det er mig som har Nvidia, spørger har ikke fortalt hvilken grafik kort der er i computeren, og det er ligegyldig om du har kasse skærm eller flad skærm, det er grafik kortet du har problemer med ikke ? Eller er det skærm kortet ? Kan du starte computeren nu eller er den gået sort ? Prøv om du kan starte i Fejlsikret tilstand, tryk på F8 under starten, bare tryk mange gange for at ramme det rigtige tidspunkt, afinstaller så den umulige driver og genstart så i normal tilstand, prøv at lade Windows finde en driver du kan bruge, indtil du har fundet den rigtige driver til grafik kortet

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 08-05-08 17:49

load programmet driver detective programmet kender alle drivere, koster lidt men er pengene værd