/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
msn
Fra : Nanna-e
Vist : 345 gange
30 point
Dato : 04-05-08 12:45

hej!
jeg har en mac - og jeg har også installeret MSN. er der nogen af jer der ved hvordan man så kan sætte webcam til? :i

OG! lige et ekstra spørgsmål : hvordan brænder man en film som man har lavet i imovie?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-05-08 14:41

Nej, men du må kunne finde det under indstilling af Weeb cam,.

Kommentar
Fra : Nanna-e

Dato : 04-05-08 15:18

og hvordan vil du gøre det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-05-08 16:03

http://www.microsoft.com/mac/products/messenger/default.mspx er det den rigtige msn for mac brugere du har ?

hvis du har software til dit webcam vil du kunne følge vejledningerne der - og senere på den installerede msn

(bruger ikke mac)

Kommentar
Fra : Nanna-e

Dato : 04-05-08 19:44

mit webcam er indbygget - og jeg aner ikke hvad software er :D jeg kan ikke så meget om computere.

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 05-05-08 08:27

Du kan - så vidt jeg ved - ikke bruge webcam med MSN på Mac. Hvis du bruger iChat er det derimod enkelt.

Film fra iMovie brændes ved at eksportere til iDVD. Der er flere fremgangsmåder, som afhænger af, hvor nemt det skal være kontra hvor meget kontrol du har over processen.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Kommentar
Fra : Nanna-e

Dato : 05-05-08 17:59

jeg har nemlig en veninde som siger at hun kender en som også har en mac - og hun kan sagtens sætte det på? ;s det meget mærkeligt..