/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
DRM beskyttelse
Fra : CCjunior
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 03-05-08 11:11

En af mine venner spurgte om man kunne fjerne det ???

Jeg er ikke engang helt sikker på hvad det er, men kan man det og i så fald, hvordan ??

Junior

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-05-08 11:27

Prøv at læse på denne side

http://www.piratgruppen.org/spip.php?article440

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 03-05-08 13:58

Hej.
Alt kan fjernes. ,men det er ULOVLIGT!! Og ikke lifrem godt for kunstnerne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 14:33

Det kan godt fjernes eller omgås på en anden måde, og det er ikke ulovlig hvis du har en afspiller som ikke kan afspille den beskyttede fil

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-05-08 14:43

er der nogen anbefalde programmer til dette.. Vil ikke råde min kammerat til at downloade et uprøvet program. Han risikerer jo lortet er fyldt med snavs

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 15:15

Programmer og hvordan du bruger dem, har du sikkert læst hos Piratgruppen, som der bliver linket til længere oppe, det jeg mener med at omgåes på andre måder, er at brænde en lyd CD og rippe tilbage på computeren som ubeskyttet mp3, det er ikke ulovlig Bilka musik butik har en guide i hvordan: http://bilka.shop2download.com/tshop/bilka/quickguide/pdf/ipod.pdf guiden viser hvordan du får overført til en IPod for eksempel, du kan også bruge Windows MediaPlayer og gemme som mp3, husk at indstille til at rippe som mp3
Men kun til eget brug, ellers er det ulovlig at kopiere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 15:20

En anden Kandu bruger fik hjælp her: http://www.kandu.dk/Spg117187.aspx så det virker

Kommentar
Fra : james25

Dato : 16-05-08 22:50

Er der nogen der ved hvilket program der kan konverter m4p til mp3 og som sagt fjerne drm - men som er til mac. Linket til piratgruppen er et PC program

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-08 23:05

Brænd en lyd cd, det er nemmest hurtigst og lovlig, rip den så tilbage på computeren som mp3, du kan bruge en genskrivbar cd, på den kan du så slette musikken bagefter, og bruge den igen og igen

Kommentar
Fra : james25

Dato : 17-05-08 00:14

Hvordan sikre jeg mig at cd forbliver genskrivningsbar ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-08 00:47

Du kan ikke bruge en almindelig cd CD-R, du skal bruge en CD-RW her er et eksempel: http://www.azomedia.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=181-1pc

Kommentar
Fra : james25

Dato : 17-05-08 00:53

Tak for hjælpen...