/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
M/S Tina Jack
Fra : K.L.Rasmussen
Vist : 1596 gange
100 point
Dato : 02-03-03 18:45

Hej NG

Jeg søger oplysninger om Coasteren "M/S Tina jack" forlis 29/11-1966 i
Østersøen.
Er der nogen som har dykket på dette vrag eller ved noget om forliset ville
jeg meget gerne høre fra jeg
Min intarasse for lige det vrag bunder i at min kæreste mistede et familie
medlem den kun 17-årige Frank Tingård.
Han omkom sammen med 2 andre søfolk Frank og en anden fandt man ved
Sveriges kyst, men den sidste fandt men aldrig.
Jeg kan se at vraget pos er kendt og man kan finde det på
http://www.vragguiden.dk/wreck.asp?wreckid=458&map=yes på forhånd tak

Mvh

Kristian Lund Rasmussen

Nørresundby Sportdykkerklub

Accepteret svar
Fra : Arnvig

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-03 14:25

Hej Kristian

Jeg har dykket på Tina Jack 1. gang , tilbage i '85.
Vi sejlede fra Klintholm havn på Møen, med det nu hedengangne dykkerskib "Poseidon"
Der er ikke så meget at sige om vraget, det står lige på bunden og lastrummet rager lidt ned i bunden.
Så vidt jeg husker var der ikke noget i lasten og styrehuset var noget medtaget.
Jeg tror ikke vi var inde i styrehuset dengang.

Søren Arnvig

Kommentar
Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 09-03-03 22:15

Tak for dit svar Søren Arnvig

jeg kan forstå at der ikke har været dykket meget på det vrag.
Min kærste og jeg vil prøve at dykke på Tina her til somme og så tage lidt foto af hinde indtil da søger jeg videre
for at finde så meget om Tina Jack så mugligt.Vi har ind til nu fådet en del hjælp af familien ,men Thomas fra No limits har også været til stor hjælp .

Godkendelse af svar
Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 09-03-03 22:16

Tak for svaret Arnvig.

Kommentar
Fra : Killerhawk

Dato : 03-02-13 19:01

Hej Kristian Lund Rasmussen

Hvis i skulle komme i besiddelse af billeder af vraget ville jeg være meget glad for at se dem da min far var skibsfører Bent Larsen som man fandt drevet ind i på den svenske kyst. Da jeg ikke selv har mulighed for at dykke ned og se vraget håber jeg at andre med den mulighed ville være så venlig at sende mig billeder fra vraget

Kim