/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kode til vinrar
Fra : motormc
Vist : 633 gange
50 point
Dato : 01-05-08 15:02

har hentet en film som er pakket i vinrar. men den forlanger kode inden jeg kan pakke den ud. kan man omgårs det på nogle måder ???

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 01-05-08 15:04

har jeg godt nok aldrig hørt om at winrar. skulle gøre??? mærkeligt

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 01-05-08 15:11

Der findes programmer der kan knække sådanne kodeord, men så skal man vist på det ud på det grå marked.

I Winrar kan du lave kodeord på 2 måder. Skjult kodeord og vist kodeord. Prøv at højreklikke på Winrarfilen og vælg "Egenskaber"

Prøv så under "Dokumentinfo" at se om der ikke står kodeordet.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 01-05-08 15:12

Det er - næsten - umuligt.
Advanced Archive Password Recovery fra http://elcomsoft.com/prs.html#archpr skulle kunne knække den slags passwords men du skal regne med at det tager langt tid for programmet prøver sig frem med alle mulige kombinationer af tegn og bogstaver.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 01-05-08 20:56

der hvor du har downloaded filen stod der sikkert en kode.ala. "www.warez.dk"

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 01-05-08 21:29

hvad har du downloadet den med?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-05-08 06:40
Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 02-05-08 13:36

Koden står sikkert på siden der hvor du har hentet den.

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 02-05-08 15:10

koden plejer gerne at være hjemmesidens navn eller link, prøv med det...ellers smid et link siden

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 02-05-08 23:03

Citat
I Winrar kan du lave kodeord på 2 måder. Skjult kodeord og vist kodeord. Prøv at højreklikke på Winrarfilen og vælg "Egenskaber"

SGU da KUN når du KODER FILEN_________lol

Er det en FILM, kan du muligvis hente koden med et program der viser
indholdet af ''filmen'' før du har hente ALT.

ELLERS er pasword som regelr ? siden du kommer / hentede
skidtet FRA.

Er det fra PSP, så opgiv det.
Der er for mange WORDS at skulle HAVKE sig egnnem, jeg har dog et par
gode programmer, der med ''bruteforce'' + en UK/DK
ordbog.
Kan hacke NÆSTEN ALT.

MEN SE under TIPS, har lagt en masse som klumme pisser på:::
Direkte DOWNLOAD, fra fullwarez ???
Dobbel-moral

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 18-06-08 00:04

Ved ikke lige hvad version de er kommet til ?
Men en hurtig søgning gav dette resultat... Winrar 3.7 http://rs31.rapidshare.com/files/45663470/winrar_3.7.rar#dlt