/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
spæring af hjemmeside.
Fra : Asvar
Vist : 290 gange
20 point
Dato : 01-05-08 12:17

Hej,

Jeg ville spørge om der er nogen der ved hvordan jeg kan spærre www.arto.dk for min datter, da jeg ikke bryder mig om at hun er derinde, man hører så meget.

hilsen den ansvarlige forælder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-08 12:26

Det ville være bedre at tage en snak med datteren, tillid mellem forælder og børn men jo du kan sætte Arto ind i Windows host filen. så er der effektiv spærret men i bliver ikke bedre venner ved at censurere indhold på nettet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-08 12:27

Kopier arto ind på usikre sider.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-05-08 13:15

Noget der er forbudt bliver endnu mere spændende, og hun vil nyde at besøge sine kammerater der ikke har spærring for arto.

Som andre er inde på så er tillid bedre en forbud. Så tal med hende, således at hun forbliver åben over for dig, det er meget bedre.

Hilsen en uansvarlig!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-05-08 13:41

Hmm, jeg troede Arto havde fået tjek på mudderkastning og ikke mindst gamle grise.

Kommentar
Fra : trachi

Dato : 01-05-08 13:45

Inde i din router, selvfølgelig afhængig af model kan du spærre på navn og ip-.
hvis der spærres på navn skal både arto.dk og www.arto.dk spærres

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-05-08 14:45

Ja hvad mon er mest ansvarligt? At lære sine børn hvordan verden er, eller holde det skjult for dem. Indtil de strår alene, og ubeskyttet, og uvidende. Arto kunne måske være et godt sted at lære om verden sammen medandre på ens egen alder?
Du kan jo ikke beskytte hende alligevel. Det vigtigste er at i bevaret tilliden og fortroligheden til hverandre. Snakke sammen om hvad det er for farer hun kommer ud for på Arto og andre steder i livet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-08 16:42

Husk lige det er sikkert 90 % børn på siden.
Og en side man holder øje med p.g.a. rygterne.
På en måde er den ikke så farlig som du vil gøre den til.