/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
div-x
Fra : johanma
Vist : 447 gange
64 point
Dato : 26-04-08 23:15

Jeg har fået en masse brændte dvd'er (og ja ved at det må man ikke men hvis I har lyst til at kommentere min manglende moral skal I bare føle jer frie )
De kører på et eller andet som vist nok hedder div-x, min dvd-afspiller skriver "no-disc" når jeg forsøger at afspille dem. Min computer vil heller ikke....

Hvordan kan jeg se filmene? (uden at købe dem & uden at købe ny computer & uden at købe ny dvd afspiller)

Som I kan "høre" er jeg godt forberedt på jeres kække kommentarer så kom bare med det

Mvh Johamma

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-08 23:17

Hent vlc player den spiller alt http://www.pcworld.dk/download/56/1434

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-08 23:18

Er det en dvd afspiller du har i din com

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 26-04-08 23:20

hmm pinligt det ved jeg ikke... men jo har lige l´kigget og der står DVD R/R W på... så mon ikke?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-08 23:21

jo så hent vlc

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 26-04-08 23:24

Har den problemer med andre programmer... eller kan den lege med ca alt?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 74 point
Dato : 26-04-08 23:27

Alt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-08 23:27

Uden ekstra codec

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 26-04-08 23:27

Tak for svaret Sunowich. herligt

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 26-04-08 23:28

åhhh nej hvad betyder uden ekstra codec?