/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
digte til konfirmand
Fra : mamiolvi
Vist : 3988 gange
30 point
Dato : 25-04-08 11:49

jeg skal til konfirmation ved min niece og vil gerne skrive et lille digt eller et vidsomsord i hendes telegram,. har nogle et godt i et i ærmet..?
Vh Marianne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-08 12:04

Stjæl fra en digtsamling på biblioteket.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-08 12:38

Hvad hedder hun og så et par stikord tak

Kommentar
Fra : mamiolvi

Dato : 25-04-08 12:40

hun hedder sofie og hun er en smuk pige, sjov og har en fed sarkatisk humor. storesøster til to en jakob som er et år yngre og mette som er tre år yngre, bor på en stor gård sammen med sine forældre.. går meget op i sit tøj. g-star og diesel, bjørnborg..
gerne et par visdomsord... fra mig hendes ungdomelig moster...

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 25-04-08 23:00

Jo jo her er et digt- fra din gamle moster
Hen' der med det tøj- som jo ikke koster
Så meget som den der' gård- du bor på
sammen med din søster- og så din bror på
Men det sir jeg Sofie- du ska' ha' et stort hurrah
og et stort tillykke- på den store dag

Ja det var så lige en lille ide fra mig som jo er skrevet som en rap så kan du evt selv skyde et par linier ind eller ?????

God Konfirmation

Godkendelse af svar
Fra : mamiolvi

Dato : 26-04-08 11:08

Tak for svaret Sunowich.