/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver til hp 4100c
Fra : ptqanne
Vist : 473 gange
20 point
Dato : 01-03-03 15:41

Er der nogen som ligger inde med oplysninger om hvor jeg kan finde en driver til min scanner ( hp 4100c ) så jeg kan få den til at fungere på Win xp ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-03-03 15:46
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-03 15:49

Hej ptqanne

Den kan du hente her. Bare prøv. Klik på linket, ag du er helt inde på siden hvor de downloader den.

http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=hpscanjet47301&sw_lang=en

Go' week-end
Franksp

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-03-03 15:56

Der findes ingen driver til den model, som ikke allerede er i XP. Men hvis du har opdgradet til windows XP, kan du hente en opgradering her: http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=hpscanjet47301&sw_lang=en

Hvis det er fordi du får en "Scanner Not Found" fejl, så kig her: http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?reg=&cc=&prodId=hpscanjet47301&lc=en&docName=bps05676

Hvis du får "Scanner Not Responding 2093" eller "Unidentified Program Error 2117" så kig her: http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?reg=&cc=&prodId=hpscanjet47301&lc=en&docName=bps03134

Husk under installationen at slå antivirus fra

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-03-03 16:05

Henvisnig til samme links hele tre gange
så må vi da virkelig håbe at ptqanne
får sin scanner til at virke med xp
MVH og forsat god lørdag
Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-03 16:12

Hej Briani

Ja, du var hurtigere end mig. Du ku' nu godt ha' hjulpet Elise med at sy hendes gardiner i stedet for, det vil hun blive meget glad for. Det er bare en lille "driller"

Også god week-end til dig

M.v.h. Franksp

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-03-03 16:58

Er den forbundet via USB, så afinstaller den --> hiv kablet ud --> genstart ---> mens den kører, disabler du antivirus --> sætter USB-kablet i igen ---> windows kommer så og siger den har fundet nyt hardware, og den installeres automatisk

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 22:04

Fik du det til at virke ??