/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Vigore Fiskeolie
Fra : IPM
Vist : 5626 gange
100 point
Dato : 23-04-08 10:06

Nu da Aldi ikke forhandler dette produkt mere, er der så nogle her på Kandu som kan anbefale et lignende produkt til samme fornuftige pris som Aldi solgte det til.

IPM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 10:12
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 11:55

Det ved jeg godt Teil, det fik jeg at vide da jeg var nede for at hente ny forsyning hos Aldi
Nu har jeg brugt dem i 4 måneder og jeg er ikke død endnu af af spise dem

IPM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 12:01

Så må vi håbe at importøren får orden i papirerne.
Inden da findes de ikke i danmark.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 12:09

Citat
Virksomheden har ikke dokumentation for, at fiskeolien er grænsekontrolleret ved indgangen til EU, og da animalske produkter skal kontrolleres ved grænsen, er produktet ulovlig indført.

Tilsyneladende mangler der et stempel fra en eller anden toldkontrollør.

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 23-04-08 12:11

Prøv Netto eller Fakta.. De har også billige Omega 3 tab.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 12:20

Ja der findes masser af omega 3 produkter på markedet.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 12:39

Men tvivler de kan fås til den pris som Aldi havde
Måske var det Hvalolie.Der kan også blive mange piller på sådan en krabat

IPM

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 23-04-08 12:47

De få til ca. 20 kr. Fremstillet i DK for danske supermarket 8270 Højbjerg

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 12:57

Hej stchisdk
Det vil jeg kigge efter i morgen

IPM

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-04-08 14:30

Vær opmærksom på!!! De billige tranpiller er ikke en sk.. værd som sundhedstilskud, der skal være extra vitaminer i før de dur.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-04-08 15:06

Inden du køber, så læs lige indholdsfortegnelsen, nogle fiskeolieprodukter indeholder kun en mindre procentdel ren fiskeolie, hvilket gør dem billige.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 15:43

For tre uger siden begyndte jeg også på at spise fiskeoliekapsler, og jeg kan allerede mærke de

hjælper. Jeg kom ved en fejl til at købe dem i Kvickly 120 stk for 149,00, og kom bagefter i tanke

om Aldi. Nu har jeg så til et stykke tid, men så de var på tilbud i Kvickly igår, men kan selvfølgelig

ikke huske prisen, men det var vist kun lidt over kr. 100

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 15:49

Hvorfor ikke spise fisk to eller tre gange om ugen?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 15:55

Hej Nordsted1 & mulberry
Ja de hjælper også den fra Aldi.Så nu må jeg se om de andre også er lige så gode

Dem fra Aldi har følgende

120 kapsler indeholder 500mg fiskeolie

Indeholder 35% Omega 3 fedtsyre
Heraf 18% EPA & 12% DHA
IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 15:59

Hej Teil
Kan ikke lide fisk
Fisk skal blive i vandet det er der de høre til.

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 15:59

Futura Fiskeole 1000 fra Kvickly

1 kapsel

koncentreret fiskeolie 1000 mg
e-vitamin 13,4 mg
n-3 fedtsyrer 650 mg* (% af anbefalet daglig tilførsel ikke fastlagt)
heraf epa 320 mg
dha 220 mg

Ovenstående siger mig ikke noget, måske du selv ved hvad det betyder??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 16:00

Fiskeole

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 16:19

Hej Nordsted1
Kan være der er en god sild i Nordsjælland, der er nok bedre end Piller

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 16:20

Det er nok bedre end Piller

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 16:21

En god gammeldaws levertran er heller ikke så ringe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 16:26

IPM du kan da komme over og tjekke

Teil fy for pokker, det er vel kun noget du siger for sjov

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 16:33

Levertran minder mig om gamle dage
IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 16:38

Nemlig... en skefuld lige fra morgenstunden

Godt vi kan på det i kapsler idag

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 23-04-08 16:40

Brugsens eget mærke sælges for under 20 kr. for en tilsvarende mængde som Aldis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 16:46

LA5... Hvad hedder Brugsens eget mærke, og er Kvickly og Brugsen ikke det samme??

Dem jeg fik købt i Kvickly hedder Futura

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 17:30

Det kan jo være at jeg får gæller når jeg har været alle mærker igennem.

Men LAS jeg tjekker også om jeg kan finde den i Brugsen i morgen til den pris

Nordsted : Futura Det er navnet der koster ekstra, tænk på alle de Tv spot der er sendt , det koster

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 17:40

Jamen IPM, jeg kom først i tanke om Aldi, da jeg havde fået åbnet for skidtet.

Du fortæller lige i morgen, hvor jeg så skal købe dem ik?

Men er de nu også så dyre, når man tjekker indholdet??

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 17:45

Jeg kunne godt nøjes med dem fra Aldi for de virkede på mig, og jeg ved også på mange andre
Man kan også købe guld for dyrt

IPM

Accepteret svar
Fra : LA5

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-08 18:26

Det er Brugsens billigmærke: x-tra. Det med den blå stjerne, som de bruger til mange varer. Varerne er de samme som tilsvarende dyre udgaver, men altså billigere!! Hvis man læser på varedeklarationenn kan man se at det er det samme produkt.
Men tilbage til fiskeoliekapslerne: Der er 120 stk á 500 mg og altså, da jeg købte dem sidst til under 20 kr., men alting er steget enormt her på det sidste... men se efter de blå x-tra stjerner

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-04-08 18:31

Ok
LAS
Vi kigger efter de blå xtra

IPM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-08 19:24

eller Matas de stribede

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 25-04-08 14:21

Tak for svaret LA5.
Hej
Jeg fik tid til at kigge forbi Brugsen i dag og købte 120 stk for 20 kr
Tak for svaret

IPM

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 25-04-08 14:28

Ja selv tak
I går købte jeg selv multivitamin tabletter af samme mærke til 18.95 for 200 stk., ved siden af stod tilsvarende fra Livol til ca. 60,-

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-08 14:35

Hvor meget fiskeolie er der så i de blå x i forhold til Furura??

Kommentar
Fra : FrkSmillaISneen

Dato : 22-02-09 20:53

Nu er dette en gammel tråd, men jeg har købt disse kapsler fra Aldi idag og skulle lige vide lidt om dem. Her stødte jeg på denne tråd. Er der nogen som ved, om der er rettet op på noget? Eller skal jeg smide dem ud og købe fiskeolie et andet sted?