/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
sølvbryllupsang
Fra : xaque
Vist : 13217 gange
200 point
Dato : 22-04-08 22:48

Jeg står og skal bruge en sølvbryllupssang den må gerne være sjov og der må gerne være noget hvor enten parret eller alle til festen skal gøre noget imens

nogle der har noget liggende?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:59

Der er flere sølvbryllupssange imellem her

http://www.festabc.dk/festabc-dk/db.aspx?id=1071&catid=1&dlindex=2

Men om det lige er noget i din stil??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 23:02
Kommentar
Fra : saline2

Dato : 23-04-08 01:30

Hvis jeg var dig, så ville jeg have lavet min egen sang. Det at du kan gøre at skrive et par ord eller lange sætninger om jeres privat liv så kan måske en herinde, der kan lave en sjov og mere privat sang til dig.

Fx

Min mand lugtede dejligt i starten, men når tiden er gået efter så mange år så kan han indimellem lugte sved og han gider ikke at tage et bad... eller hvad er det du synes at det er sjovt og er også meget jeres privat liv.

Held og lykke

Kærlig hilsen
Saline

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 200 point
Dato : 23-04-08 08:40

Til Sølvbrylluppet
Denne omskrivning af en dansk børneklassiker kan bruges til både kobber-, sølv- og guldbrudepar. Lad gæsterne røre sig lidt - få dem op at stå med et par klistermærker i hånden!

'SÅ GÅR VI RUNDT OM ET SØLVBRUDEPAR'

Melodi: 'Så går vi rundt om en enebærbusk'

Så går vi rundt om vort sølvbrudepar,
sølvbrudepar, sølvbrudepar.
Så går vi rundt om vor sølvbrudepar
- pynter dem med flag'ne.

Flagene klistres på tøjet af jer,
i øjet på jer, i håret på jer.
Flagene klistres på tøjet af jer
- eller næsetippen.

Vi hilser på jer og vi lykønsker jer,
lykønsker på jer, lykønsker jer,
vi hilser på jer og vi lykønsker jer,
her på højtidsdagen.

Stadig vi har mange flag med til jer,
flag med til jer, flag med til jer.
Stadig vi har mange flag med til jer,
så vi synger forfra.

Husk at uddele flagklistermærke sammen med

http://www.sjove-festlige-sange.dk/Festsange_guldbryllup.html

Prøv også at se denne tråd om samme emne
http://www.kandu.dk/spg62563.aspx

Godkendelse af svar
Fra : xaque

Dato : 10-06-08 22:00

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-06-08 22:05

Selv tak - håber det var en god fest