/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kalender som kan påminde...
Fra : Pigen2
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 20-04-08 20:02

Jeg husker heeeelt vildt dårligt, så jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde en kalender på nettet, som kunne downloades. Den skulle kunne lagre og påminde mig om mine aftaler. Fåes en sådan?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-04-08 20:09
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 20-04-08 20:09

www.google.dk > kalender > og som jeg ser det >mobilbesked

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-04-08 20:12

Kalenderen i Outlook kan det samme.

Ved ikke, om den i Outlook Express kan det samme.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-08 20:16

Fidusen med at have kalenderen kørende udefor din comp. er at det hele ikke går ned sammen med computernedbrud.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-04-08 20:17
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-04-08 20:20

Som knud siger Sunos er Fed

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-08 20:22

Og så kan du rejse til amerika og stadig sætte "huskere" ind via en eller anden computer..................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-08 20:28

Altså i den gratis fra google.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-08 20:48

Sunbird er rigtig god: http://mozilladanmark.dk/produkter/kalender/ husk at den skal starte sammen med Windows, ellers får du ikke alarm, ved de begivenheder hvor du vil påmindes, jeg mener at huske fra tidlige spørgsmål at du har Vista (eller husker jeg forkert ?) den indbyggede Visla kalender er også god og nem, og så kan den synkronisere med kalenderen på din telefon, så får du alarmen på telefonen hvis computeren er slukket

Kommentar
Fra : kloemme

Dato : 20-04-08 20:59
Kommentar
Fra : kloemme

Dato : 20-04-08 21:02

der fåes andre tila tLÆGGE på nettet_hvis du har en hjemmeside
http://www.coffeecup.com/web-calendar/help/tutorials/
PM__

Godkendelse af svar
Fra : Pigen2

Dato : 20-04-08 21:41

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 08-05-08 02:05

der er et hav af kalendere. jeg har prøvet mange.- rainlendar er en af de bedre!- og så er den også på dansk.
Hilsen---