/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
bamse tøj strikke opskrifter
Fra : jettemichael
Vist : 3861 gange
100 point
Dato : 19-04-08 23:28

hej nogen der har opskrifter på strikket tøj til build a bear kan ikke stave det men de dyre bamser man selv kan lave

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-08 23:36

Der er nogle rigtig søde opskrifter her, du skal bare skrive til hende der har hjemmesiden, så hjælper hun dig

http://www.mikkeline46.dk/7579514

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 100 point
Dato : 20-04-08 06:43

de sidste par uger har der været opskrifter på tøj til build a bear. i familie journalen. hvis jeg kan få fingre i dem hos min svigerdatter, kan jeg sende dem til dig. ellers kan du kontakte bladet.

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 20-04-08 10:45

Tak for svaret aasenissum.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-08 11:02

Den ene opskrift fra Hendes Verden er her

http://www.hendesverden.dk/handarbejde/strikket-bukser-vest-og-sjalevarmer-/?cn=Dukket%c3%b8j+og+leget%c3%b8j&ct=d

Jeg syntes ellers også der var rigtig mange søde i mit link

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 20-04-08 11:20

hej linket til den dame der strikker bamse tøj smut kan jeg få det igen mvh jette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-08 11:47

Jette jeg forstår ikke helt hvad du mener, i dit sidste indlæg

I mit første link, skriver "damen" at du blot skal skrive i hendes gæstebog,hvilke opskrifter du ønsker
så sender hun dig opskrifterne.

Men det er vel egentlig også lige meget nu, hvor du får (har fået?) opskrifterne af Aasenissum

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-04-08 13:31

tak for din bedømmelse jettemichael. jeg forstår ikke helt, hvorfor du valgte mit svar, da jeg synes, at nordsteds er lige til at gå til. spørg lige, om jeg bare er vild med de bamser.....

tlf.36152222 eller e-mail: redaktionen@familiejournalen.dk

svigerdatteren er ikke til at træffe i disse dage (de flytter)

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 20-04-08 15:46

ja nordsted har altid gode svar men jeg fik linket til en side med build abear opskrifter beklager at jeg er en klovn til det her men øvelse gør mester så mon ikke jeg lære det

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 20-04-08 16:20

Som jeg læser det, linkede Nordsted til en side med de opskrifter du efterlyste??

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 20-04-08 17:56

det var dig norsted der havde det beste tip sorry det smut for mig men dit var det jeg bedst kunne bruge

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-04-08 18:21

det skal ikke være noget problem, du få dine point kære norsted.
knuser ...aase

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-04-08 18:29

så er dine returpoint klar, men jeg kom ved en fejltagelse til at lægge dem ind under smalltalk, så tag lige en tur derind omkring.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 20-04-08 18:31

a det gjore nordsted og der var bamse tøjet jeg efterlyste jeg må se mig bedre for en anden gang til9060 fra jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 22-04-08 10:12

tak nordsted det var en rigtig god hjemme side du hebnviste mig tll unskyld at jeg gav en anden point mvh en flov jette