/ Forside/ Interesser / Rejser / Timesharing / Spørgsmål
10  mcloud 40
Familietur til Berlin
Fra : Livlig
Vist : 1352 gange
20 point
Dato : 02-10-01 16:10

I efterårsferien skal vi til Berlin - 2 voksne og 2 børn. Er der nogen, som kan give et tip om et godt overnatningssted, gerne centralt, hvor vi ikke bliver ruineret.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-01 15:25

> I efterårsferien skal vi til Berlin - 2 voksne og 2 børn. Er der nogen,
> som kan give et tip om et godt overnatningssted, gerne centralt, hvor vi
> ikke bliver ruineret.ed (15-20 år) og høj kvalitet

Berliner Stadtmission er billige og værelserne er rene.
Forvent ikke luksus - der hvor jeg boede var der håndvask og toilet på
værelset, mens der var bruser på gangen.
Prisen pr. person pr. nat incl. morgenmad var 45 DM.
Stedet lå kun 2 min. kørsel fra Bahnhof Zoo.
Skriv hvis du vil have yderligere info.

Mvh

John K

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 30 point
Dato : 02-10-01 17:45

Prøv at surfe på nogen af busrejse-selskabernes hjemmesider. De hoteller, som busrejserne benytter, er udemærkede (måske ikke den storeluksus, men rene) og billige.

Jeannie