/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Tillægspoint til "råbe af gæs"
Fra : johanma
Vist : 523 gange
30 point
Dato : 18-04-08 11:18

Jeg har forhøjet spørgsmålets pointtal så mange gange jeg kan så nu gør jeg det på en anden måde.

I forvejen har spørgsmålet "råbe af gæs" af 17.04.08 70 point - denne pulje forhøjes nu med 20 point, nu er de bedste argumenter 90 point værd

Svarene skal dog skrives på det oprindelige spørgsmål!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 13:10

Du får aldrig en fornuftig forklaring på, hvorfor de to kvinder skældte gæssene ud, uden at spørge dem selv, og jeg tror heller ikke de kunne give et fornuftig svar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-08 16:44

Hvis jeg savne modspil til mine argumenter, og min kone ikke er hjemme - så går jeg lige hen til bondemanden som bor i nærheden.....................og snakker med hans gæs.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 18-04-08 17:54

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 18-04-08 20:31

og nu 100 point for de bedste argumenter

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-04-08 20:40

det kan da være skide ligemeget hvilket dyr man råber af.. de svarer ikke igen..... og man kommer af med sine frustrationer....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-04-08 21:43

Når ikke det hjælper at råbe af manden derhjemme så kan man da ligesågodt tage ud på landet og råbe af nogle andre gæs

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-08 23:32

Sunowich - fedter.... - og så hedder det gaser hvis de skal erstatte mænderne.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-04-08 23:35

Citat
Sunowich - fedter.... - og så hedder det gaser hvis de skal erstatte mænderne.
Hva snakker du om Har du drukket Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-08 23:42

Ja........................#@
Og er ved at afprøve den danske udgave af Vista sp1

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 30 point
Dato : 19-04-08 01:26

..nu skal man altså liiige huske på at alt det råberi kan give høreskader!

alligevel skulle jeg hilse fra flokken og skriiiiiige...

!!BLIVE VEGETARER FOLKENS!!

- og da det nu er gentaget flere gange, tør de små, mellemstore og store godt gå i ehm...gåsegang....ud af kandu.dk...og ud og finde Gåsetårnet......hvor de vil gemme sig til årets værste dag er overstået....og ja...de har proviant med....

Nej - jeg må vist hellere daffe i seng, det går rigtigt det her

natnat og venlig hilsen Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 19-04-08 08:55

Tak for svaret vil.du

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-04-08 12:18

selv tak du

Ha' en dejlig weekend.