/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
spørgsmål til skjolde.
Fra : pjuskeOne
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 15-04-08 11:57

hej.. har sådan en oliver city. vil så godt have nye skjolde på den. men er der nogen der ved om der er skjolde fra andre modeller som passer på sådan en oliver. har kigget lidt på yamaha jog skjolde på nettet. men tør ikke købe dem da jeg ikke ved om de passer på en cpi oliver... håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-04-08 12:10

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1744736491&n=1681982559
Her kan du købe alt hvad du har penge til.

Kommentar
Fra : pjuskeOne

Dato : 15-04-08 13:00

muldvarp1. jeg ved godt at skjolde kan købes hos thansen.. men spørgsmålet gik på om der var andre skjolde der passer på en oliver udover thansen skjolde..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-08 13:10

Nej, de er vidt forskellige, men selvfølgelig med lidt snilde og noget fleksbånd (sådan noget i galvaniseret stål med en masse huller i ) kan meget jo lade sig gøre ,men nemt er det ikke

Kommentar
Fra : pjuskeOne

Dato : 15-04-08 13:40

sunowich. gider ikk klam og fusk. skal jo helst se ordenligt ud... så er der vist kun thansen skjolde tilbage.... æv.... men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-08 08:33

Husk at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-05-08 00:43

Ville ellers være fedt hvis man kunne købe forskellige skjolde.
Det jo mange scootere som er ret ens inden under også er det bare skjoldende som er forskellige så det burde da kunne lade sig gøre.

Hvis jeg var dig ville jeg søge på google og se om der er nogen der har forsøgt sig før dig.