/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Billige stævnebukser ????
Fra : majsepige
Vist : 826 gange
75 point
Dato : 14-04-08 18:11

Jeg skal ha købt nogle hvide ridebukser, men vil ikke give 400-500 kr. Ved man kan købe nogle hos horze for 339 kr...

Så hvem kan finde de billigste stævnebukser ??? ( de skal dog være nye )

Håber i vil hjælpe mig...

P.s. jeg er " dame " altså jeg skal ha dame str. og ikke junior....

Kommentar
Fra : Jasmin9

Dato : 14-04-08 19:10

Hey

www.qxl.dk kan du godt finde nogle hvide/lyse ridebukser

Hilsen Jasmin9

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-04-08 20:36

Du må ud og arbejde så du kan få råd til nogle ordentlige stævnebukser unge "dame"

Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 14-04-08 21:24

grrrrr klojs

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-04-08 21:51
Kommentar
Fra : vonmissy

Dato : 04-06-08 18:05

Ellers er hööks godt med i priserne og glem ikke at porto er forskelligt fra sted til sted

Held og lykke

Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 06-06-08 22:12

har også tænkt på det, men så er det noget med at jeg skal ha den rigtige str. og har ikke prøver at købe noget der fra før, og vil ikke ud i at jeg skal betale ekstra porto for en ny str. for så er de jo ikke såå billige mere ;D

Kommentar
Fra : vonmissy

Dato : 07-06-08 08:12

Nåh, ellers kunne du prøve at tage i en alm. butik, man kan noglegange være heldig at finde nogen i en rodekasse synes ihvertfald tit det er de hvide der ligger dernede (samt hvis de er beskidte, sælger butikkerne dem endnu billigere

Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 07-06-08 17:02

heh ja

ved at jeg kan gå i en " alm. " butik, men derfor jeg har lavet spørgsmålet, for at høre om der er nogle der ved om der er et sted man kan få dem billigt