/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
DANSK OVERSAT TIL LATIN !?
Fra : MyNameIsBlaBlaH
Vist : 2041 gange
20 point
Dato : 14-04-08 11:31

Jeg har brug for noget hjælp til latin ..
Kunne være fedt , hvis nogen kunne give et par forslag til en sætning der har noget at gøre med søskende eller familie ! :)

Hilsen BlaBlaH

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-04-08 12:14

lægtilæskulitorum femihverrum

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 14-04-08 17:32
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-04-08 18:34

Alles prin gerover hvo gaerdet erla vest....

...

Laestiles kulitorum femi hverrum

...

Selandia insula est. Berpox bonus pater familias est

Kommentar
Fra : MyNameIsBlaBlaH

Dato : 15-04-08 09:38

Hva betyder så lige de ting i har skrevet ? Hehe

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-04-08 13:13

Selandia insula est. = Sjælland er en ø.

Berpox bonus pater familias est. = Berpox er en god familefader.

....resten er noget værre sludder, der med latinsk betoning lyder meget latinsk.

Alles prin gerover hvo gaerdet erla vest.... = Alle springer over hvor gærdet er lavest...

Laestiles kulitorum femi hvertrum = Læs ti læs kul i to rum, fem i hvert rum....