/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Rette/slette kommentar/spørgsm
Fra : Persian_Boy
Vist : 407 gange
70 point
Dato : 13-04-08 19:48

Goddag.
Jeg vil høre om, det kan lade sig gøre, at slette eller rette en kommentar eller et spørgsmål, som man selv har skrevet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-08 19:54

Nixen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 19:56

Citat
Jeg vil høre om, det kan lade sig gøre, at slette eller rette en kommentar eller et spørgsmål, som man selv har skrevet?

Hvis det først er "sendt", så kan du intet gøre. Slet ikke hvis andre brugere har deltaget i spørgsmålet.

Hvis du har stillet et spørgsmål, som ingen har svaret på, så kan du annullere og få dine point retur. Men hvis en bruger har "svaret", så kan du ikke ændre i din tekst, men stadig annullere, men point får du ikke retur. Jo du får 5 point

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 19:58

Vil det sige, at der ingen mulighed er for at bare rette noget i det, det er nemlig dybt privat?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-08 20:01

Desværre - det kan man ikke.
Hvis du selv har stillet spørgsmålet - kan det annulleres, men vil stadig kunne læses, via din historik.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 20:03

Det kan du ikke, men med held kan du få kandu til at slette det.
Så du må skrive til kandu ... læs "kontakt kandu"

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:04

problemet er, at jeg har fået hjælp til noget jeg ikke burde, og jeg er kommet til at skrive mit navn deri. Hvis man sørger efter mit navn på google, kan man finde mit spørgsmål.

Hjælp

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:04

Kan jeg kontakte en administrator?

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:08

Jeg kan heller ikke sende en mail til dem, da jeg får denne meddelse kort efter afsendingen:
Delivery Status Notification (Failure)?

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:13

Problemet er, at jeg har fået hjælp til noget jeg ikke burde, og jeg er kommet til at skrive mit navn deri. Hvis man sørger efter mit navn på google, kan man finde mit spørgsmål.

Hjælp

Er virkelig desparat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 20:15

Citat
Dato : 13-04-08 20:04

--------------------------------------------------------------------------------
problemet er, at jeg har fået hjælp til noget jeg ikke burde, og jeg er kommet til at skrive mit navn deri. Hvis man sørger efter mit navn på google, kan man finde mit spørgsmål.

Hjælp

Det er da muligt, at du har fået hjælp til noget, du ikke skulle have, men dit "navn" står da ikke på de sider brugerne på kandu kan læse. Hvis det drejer sig om kandu

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:16

Ja, men jeg kom til at nævne det i mit indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 20:22

Pis med dig, det står da ingen steder i de indlæg, du har oprettet under profilen Persian_Boy

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:24

Jo, der gør! Jeg vil bare høre, om der er nogle der kan hjælpe mig?
Kan det lade sig gøre, at få fat i en administrator?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-08 20:24

Tror du virkelig at dit navn er så interessant?
Jeg gider da ikke lede fordi du er nervøs.
Det navn drukner på nettet.
Slap af.

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:28

Jeg kan bare ikke lide det. Findes der en administrator her på hjemmesiden?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-08 20:33

Glem det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 20:34

Persian_Boy

Du er brugeren med de 100 profiler på kandu.

Igen...... under profilnavnet Persian_Boy så er der ingen der kender dit rigtige navn ..... over and out.

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:34

Glemme hvad?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-08 20:35

De navne du har opgivet kan jo ligeså godt være fiktive!

Prøv her for at kontakte Kandu

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse.
service@kandu.dk

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:36

Hvis jeg søger efter min rigtig navn på google, kommer der kun et resultat, og det er på kandu.dk, hvor jeg har skrevet mit rigtige navn i mit indlæg og spørgsmål.

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:37

Jeg har prøvet at kontakte service@kandu.dk, men jeg får hele tiden en e-mail, hvor der står at min e-mail ikke kunne sendes - desværre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-08 20:40

Ja det er ganske forfærdeligt, du er dødsdømt.
Helles engle henter dig i morgen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-08 20:41

Drop de lyserøde piller.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-08 20:41

Det kan jo være mail server er ude af drift, jeg har en på Tele2, den virker ik i øjeblikket.

Det kan vel ik betyde alverden at dit navn står der! Der er jo ingen følsomme oplysninger.

mvh klaudi

Annuller spørgsmålet
Fra : Persian_Boy

Dato : 13-04-08 20:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål