/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ringetoner til sony ericsson T200 over w~
Fra : 2slow4you
Vist : 305 gange
2 point
Dato : 27-02-03 21:42

hvor kan man få graits ringetoner til Sony Ericsson T200? over wap?

Kommentar
Fra : asplokink4

Dato : 22-03-03 23:02

ved ikke om man kan hente ringetoner men på http://www.coolservice.dk kan man hente billeder... Du kan altid tjekke om der ikke også er ringetoner....

Kommentar
Fra : osmania

Dato : 23-04-03 09:03

Jeg har lige været inde på den side, det ser ud til at det kun er til mobiler med farveskærme og til polyfoniske ringetoner - det kan T200 ikke - prøv istedet wap.esato.com eller www.esato.com - der er mange forskellige ringetoner og billeder til T200.