/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
teori
Fra : Helle10
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 12-04-08 19:15

findes der en remse eller andet så det er lettere at huske på hvad der er vejens brug, tilstand mm. argh synes at det er svært at huske

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-04-08 20:02

Det handler om at lære noget memoteknik, på dansk husketeknik. Der er udgivet rigtig meget om emnet, men jeg vil foreslå dig at læse meget mere her. Held og lykke med kørekortet
Citat
Et pensum på flere hundrede sider kan være en ordentlig mundfuld. Men nu er der godt nyt til de studerende, der skal til eksamen. Den norske hukommelsesekspert Oddbjørn By har nemlig skrevet en bog målrettet eksamen. Bogen byder på flere husketeknikker, der skulle gøre det nemmere at huske sit pensum

http://www.dr.dk/DR1/hadetgodt/Indslag/Mental%20sundhed/2008/0204160126.htm

Biblioteket har også flere bøger om emnet

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field1=forfatter&term1=&field2=titel&term2=&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=husketeknik&mat_text=&mat_ccl=&term_mat%5B%5D=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-04-08 23:02

tak kigger på det

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-08 20:26

Hej igen - hvordan går det med læsningen - har du kunne bruge noget af det, jeg anbefalede

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 25-04-08 22:58

Hej ja tak bestod med 2 fejl så er godt tilfreds

Godkendelse af svar
Fra : Helle10

Dato : 25-04-08 22:59

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-04-08 07:00

Tillykke det var da godt gået - og tak for point