/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp til oversættelse
Fra : No1Here
Vist : 730 gange
120 point
Dato : 12-04-08 01:02

Jeg skal have formuleret og oversat en tekst til engelsk vedrørende en booking af ferie, og håber nogen gider hjælpe.

teksten lyder som følger.

Jeg vedhæfter hermed den udfyldte booking formular, men kan ikke tilføje en ankomsttid, da vi ikke har booket flyrejsen endnu.

Vi har i dag tjekket flypriserne og opdaget at det er billigere at rejse om fredagen frem for om lørdagen. Er det muligt for dig, at vi ændrer ankomstdatoen til fredag den. 19 september? I så fald vil jeg gerne have besked hurtigt, så vi kan få den præcise ankomsttid bragt i orden.

Vedrørende depositummet, så har jeg overført beløbet i dag, og du kan forvente at pengene går ind på din konto i løbet af et par dage.

Accepteret svar
Fra : creamcheese

Modtaget 120 point
Dato : 12-04-08 12:27

I am attaching the filled-out booking form, although I cannot fill in the time of arrival, as we haven't booked the plane tickets yet.

Today we checked flight prices, and found that it is cheaper to travel on a Friday rather than a Saturday. Is it possible to change our time of arrival to Friday, September 19th? A quick reply from you would ensure that we can immediately book the flight such that we arrive on Friday.

I have transferred the amount of the deposit to you today, so you can expect the money to go into your account within a couple of days.

Godkendelse af svar
Fra : No1Here

Dato : 12-04-08 13:30

Tak for svaret creamcheese.