/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jeg er havren, jeg har bjælder
Fra : arnely
Vist : 4566 gange
100 point
Dato : 11-04-08 20:21

Jeg skal bruge musikken uden sang af - Jeg er havren jeg har bjæller på, af Jeppe Aakjær

Det må godt være af en rimelig standard, og med flere instrumenter.

Ikke Jan Glæsel...please, men gerne noget i retning som Stig Møller har indspillet den.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-04-08 21:02

Hej.
Tjek www.festklaveret.dk der kan du hører melodien

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-04-08 21:05
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-04-08 21:12

Biblioteket har bl.a. denne

Stian Carstensen, Frode Alnæs, Arild Andersen
1 cd
Indhold:
Try to remember ; Høstvisa ; Vivaldis høst/Singing in the rain ; Jeg er havren; Tytebæret ; Fields of gold ; September song ; Harvest moon ; Haust ; Raindrops keep falling on my head ; September in rain ; Så länga skutan kan gå ; En sommer er over ; Autumn leaves
http://bibliotek.dk/vis.php?origin=musik&field1=forfatter&term1=&field2=forfatter&term2=&field3=person&term3=&field4=titel&term4=jeg+er+havren&field5=htitel&term5=&field6=fritekst&term6=&cclbuf=&divbuf=Alle+genrer&field_genre=&term_genre=&field_mat=&term_mat%5B%5D=%28ma%3Dlm+ikke+ma%3Dmu%29

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-04-08 21:28

Her er en go' udgave:
http://peecee.dk/upload/view/108625

Download og pak ud.

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-08 21:35

Lige et nyt link, det fra peecee virker ik'

http://medlem.spray.se/klaudi2k/Jeg_er_havren.zip

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-04-08 00:07

Meget flot indspildning Klaudi
Jeg lyttede den lige i Nero-afspilleren ........

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-04-08 00:09

... så ikke lige hvor det d kom fra - jeg spillede den altså kun

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-04-08 08:08

Skal du bruge den til at synge en sang efter?
Jeg har en CD hvor den er med 4 vers. Jeg mener det er el-klaver og en violin der spiller.
Det er en CD med diverse sangmelodier.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : arnely

Dato : 12-04-08 13:15

Tak for svaret Klaudi. Skide godt Kludi den bruger jeg, til og synge efter 1000 tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-08 13:36

Det var så lidt

mvh klaudi