/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger en sang
Fra : gade22
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 10-04-08 15:28

hey med jer.

Håber der er nogle der kan sige mig hvad det her er for en sang. den lyder sådan her : bang bang see dada, bang see dada.

hehe eller noget i den stil, den er en gammel sang. :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-04-08 16:22

Tja det er jo ikke meget at gå efter

Men måske kan du finde den her. Du skal bare nynne sangen, så skulle resten gå af sig selv
Citat
Find Music with your Voice

http://www.midomi.com/

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-08 16:30
Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 10-04-08 16:36

Tak for svaret boibbo.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 10-04-08 16:40

hehe http://www.midomi.com/

Har tjekket siden ud. Ret sjovt koncept. Det er nu alligevel meget svært at finde det man søger. Forskellige brugere har selv indspillet og uploaded deres vokal (acapella) af forskellige sange. Når man så nynner, søger siden efter et ligende stykke i andres vokaler og viser så den rigtige sang bagefter. Problemet er bare at folk jo ofte ikke synger i den rigtige starttone hvilket gør det ret svært at ramme en anden brugere. Det lykkedes mig 2 gange ud af rigtig mange forsøg at finde en sang. Jeg prøvede at koble min guitar til for så kunne jeg med garanti ramme den rigtige tone. Men det kunne de uploade sange så ikke. Kan selvfølgelig også skylde at sangen ikke findes på siden.

Ellers meget godt koncept hvis det bare virkede bedre!!