/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Raid menu væk?
Fra : Sygate
Vist : 378 gange
300 point
Dato : 10-04-08 13:01

Hejsa !
Jeg skal reinstallere en Dell Xps M1730 for en ven. Raid menuen forsvundet. Den har jo 2x200 GB harddisk. Jeg ksla lave raid ud af det.. men raid menuen er fuldstændig væk, efter at jeg har formatteret det hele..

Nogen der ved hvor jeg finder det inge?

Tak..

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 300 point
Dato : 10-04-08 14:04

Hejsa

Raid driver ligger på cd'en til computeren

hvis du ikke har cd skal du hente div. drivere fra dell

http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&~ck=mn

www.dell.dk

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 10-04-08 22:42

Tak for hjælpen
Det prøver jeg lige..