/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Diablo 3 hvornår?
Fra : maria288
Vist : 858 gange
30 point
Dato : 10-04-08 11:22

Hej
Jeg er en af dem som blev nød til at pjække fra studiet i en måned, for at spille Diablo 2 nat og dag.
Hvornår kommer der en 3'er??? Er der ingen der har hørt noget?
Jeg har prøvet at fordrive tiden med spil som: Never Winter Nights, Morrowind, Age of Mythology, Warcraft og Sacred, men det er *S* ikke det samme.

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 30 point
Dato : 10-04-08 15:40

Der har aldrig været nogen tale om at der udkommer en Diablo 3...

Der står ingen steder fra Blizzard eller flagship for den sags skyld at der skulle udkomme en ny én.

Det man har set/hørt om en Diablo III er ikke korrekt og er bare en dårlig joke...

Kommentar
Fra : maria288

Dato : 10-04-08 16:53

øv øv øv :(

Godkendelse af svar
Fra : maria288

Dato : 10-04-08 16:54

Tak for svaret ME.alexander.

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 16-06-08 13:41

Men de har jo fornyeligt lanceret heelgate london som skulle være det der har været omtalt som diablo 3 men det er first person. men har hørt fra venner og bekendte det skulle være toppen og fuldt ud leve op til forventingerne

mvh Fuse

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-06-08 15:31

Jeg har spillet det selv, jeg blev ved op til lvl 18 eller så, og så gad jeg ikke mere...

Det er rigtig meget ensformigt og nu skal du betale ligesom med WoW, hvis du vil have alle features med.

Men har dog hørt at det skulle være meget fedt når man engang er kommet over lvl 20. Men stadig, det kan godt tage lang tid og det er de samme monstre de skyder, de samme steder du går osv helt frem til da.