/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc´ens ur taber tid.
Fra : kolibri2o3
Vist : 574 gange
397 point
Dato : 09-04-08 22:33

Uret på min pc taber tid, men kun timer, hver gang den har været slukket. Der er kommet nyt batteri i,som har med uret at gøre. det hjalp et døgnstid,men nu er problemet der igen. Kan nogen sige mig hvad der er galt.

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 208 point
Dato : 09-04-08 22:39

Måske er det batteriet der er dårlig selv om det er nyt. Jeg ville prøve med et andet batteri.Eventuelt måle batteriet men da må du have det rigtige værktøj.
alimak

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 09-04-08 22:48

det er et værksted der har skiftet bateriet,så jeg må ligesom stole på at det er i orden, det virkede jo også et døgnstid.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-04-08 22:56

Jeg har set før at nye batterier er dårlige. Det at det fungerte i et døgn tyder på at det er batteriet. Har et værksted skiftet det, så skifter de det gratis hvis det viser sig at det er tomt.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : kolibri2o3

Dato : 09-04-08 23:02

Tak for svaret alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-04-08 23:43

Tak
alimak