/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
slåskamp
Fra : mbc208
Vist : 2622 gange
36 point
Dato : 09-04-08 19:32

hej..
nåe man nogen gange er i en lilleslås kamp for sjov.
så man ikke ret god fordi man har ingen "tricks" man kan lave .
elelr nogen teknikker så man kan ligge de andre ned eller noget..
nogen der måske har en hjemmeside hvor man kan finde nogen "tricks"
eller noget i den stil:D?
håber i kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-04-08 19:50

Tegn en ansvarsfosikring først.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-08 20:04

Hvis du melder dig ind i en brydeklub......................vil du lære en masse trick.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 09-04-08 20:56

http://www.youtube.com/watch?v=T7Fd4VdUyEI

Og der er mange andre små film til højre i listen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-04-08 22:33

Du skal gøre som bryderne.Du skal tage hurtig fat rundt om livet på fyren, og løfte samtidig som du kaster dig bagover og samtidig vrider dig rundt i luften så at det er den du løfter der lander i jorden først med dig over.Når du løfter såhan ikke har kontakt med jorden med fødderne, så kan du gøre hvad du vilmed ham.

Eller tag fat i den ene armen til fyren med din venstre arm, og hurtig tag rundt nakken på fyren med din højre arm,så sætter du din hofte frem samtidig som du vrider ham om din hofte og kaster han i jorden.
Gå til en bryderklub og se hvad de træner på.
alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-04-08 02:43

Hvis en tager dig om hovedet, og holder dit hoved under armen tæt ind til kroppen, så vil du hvis du ikke kender tricket, være temmelig fastlåst, men du kan nemt komme fri igen, i en hurtig bevægelse svinger du den ene hånd op i ansigtet på modstanderen og den anden hånd ind bag knæet, du er fri på et sekund og din modstander ligger på ryggen, det er et rimelig ufarlig trick, men du skal bruge flad hånd, ikke kanten af hånden så er det ikke for sjov mere.
Du kan begynde at gå til en eller anden kampsport, der lærer du alle kneb, og du lærer også hvad du kan gøre uden at skade din modstander