/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Tjen penge online
Fra : Prinsesset
Vist : 1098 gange
100 point
Dato : 09-04-08 16:39

Hej - endelig lykkes det mig at finde et seriøst dansk site hvor man rent faktisk selv tjener penge. Rigtige penge som udbetales til din konto eller som kan bruges i shoppen.

Jeg kan sende jer screenshots af mine point = kr. så i kan se med jeres egne øjne at det virker. Indtil videre har jeg tjent 216 kr på 5 min. arbejde.

Du tjener simpelt nok pengene på at få flere medlemmer ind på sitet = 50 kr pr. medlem du tipper som tilmelder sig :) Og ved at klikke på leads..

Interesseret: http://www.sponsorcar.dk/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=34413

klik der og kom igang med det samme :)

desuden tjener du 10% af alt hvad dem du har tippet tjener :) Det er fuldt lovligt..

Mvh Tina

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-04-08 16:49

Det er nu blevet ulovligt, at køre med noget der sidder på bagruden!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-04-08 16:50

Advarer på det kraftigste imod dette firma, se i mine tips

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 16:52

ja men dette link er at tjene penge på LEADS og IKKE med at køre med reklamer i bagruden:

RETTET:

Hej - endelig lykkes det mig at finde et seriøst dansk site hvor man rent faktisk selv tjener penge. Rigtige penge som udbetales til din konto eller som kan bruges i shoppen.

Bemærk - det anbefales kun at gøre det i din fritid da man ikk er sikret fast indkomst

Jeg kan sende jer screenshots af mine point = kr. så i kan se med jeres egne øjne at det virker. Indtil videre har jeg tjent 216 kr på 5 min. arbejde.

Du tjener simpelt nok pengene på at få flere medlemmer ind på sitet = 50 kr pr. medlem du tipper som tilmelder sig Og ved at klikke på leads..

Interesseret: http://www.sponsorcar.dk/default.asp?Ac ... rIDX=34413
Har du ingen bil vælger du bare en bil og skriver "ingen bil ejes" i beskrivelsen og skriv også: "er her for at tjene penge på LEADS..

Når du så er medlem skal du klikke på: Tjen penge på LEADS oppe i højre hjørne.. Så er du godt igang..
Har i spørgsmål eller andet så skriv herinde..

klik der og kom igang med det samme

desuden tjener du 10% af alt hvad dem du har tippet tjener Det er fuldt lovligt..

Når i har tilmeldt jer vil jeg gerne have jer til at skrive inde i denne debat hvad i synes om sitet.
Er det godt, skidt? Osv..

Mvh Tina

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-08 16:54

Nej tak til fup og svindel.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-04-08 16:54

Du kan lige så godt accepterer, at du formidler adgang til at spamme andre og aldrig vil modtage noget positivt ad denne vej...

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 16:54

jag kan garantere det ikke er fup og svindel - giv det da en chance.. og læs betingelser osv på sitet

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-04-08 16:55
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-08 16:56

Det er fup og svindel, noget for politiet at kigge på.

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 16:57

Jomfru ane skriver i sin profil:

Hej synes lige jeg vil dele mine oplevelser med sponsorcar

De blev stækrt reklameret i medierne for noget tid siden og jeg hoppede på.

Fik lidt taletid på min eksisterende mobiltelefonkonto, men der ud over har det været ren målrettet reklame dvs. spam.

Ud over den meget ringe mulighed for indtjening via streamer på bilen (det er stort set kun gavekort der er betinget af man investerer yderligere) kan man trykke på link og tilmelde sig alverdens som så skulle give lidt kroner på sponsorcarkontoen. Problemet er bare at disse kroner aldrig kommer på kontoen. Det er lavet så smart at de først tilskrives kontoen 15 dage efter man har klikket. Nu er det så deres "kundeservice" mener jeg skal bevise jeg har klikket for at ville indsætte pengene.

Småbeløb som 10 ører bliver indsat og det koster 50kr at få dem udbetalt.

Når man giver dem venners emailadresse (man får ny kundestatus ved at anbefale) har man mulighed for at skrive en personlig bemærkning til vennerne. Sjovt nok følger denne ikke med i vennernes email.

Efter lidt søgen på nettet har jeg erfaret at hele konceptet går ud på at lave et firma der sender målrettet reklame fra firmaer til privatpersoner - vi er altså alle blevet snørret.

Om du vil med på "vognen" eller ej skal jeg ikke bestemme, men jeg synes mediernes omtale af sponsorcar er helt afsporet og rigtig dårlig journalistik.

Som jeg oplever det er det en kæmpe iscenesat blufnummer.

_________________________________________________________________________________
Mit svar;
Accepteret at det er din mening - men lad da andre se muligheden - det kan da være de vil tjene penge på LEADS osv ..

det er jo ikke for at være ond jeg skriver herinde.. det er for at hjælpe andre - måske bilinteresserede gerne vil have reklamer på fordi det ser cool ud eller de mangler penge i deres fritid..

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 16:58

okay jeg vidste ikke det koster penge at få dem udbetalt :(

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 16:58

hvorfor er sitet så ikke blevet lukket?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-04-08 17:01

Undskyld, men meget få vil da være dumme nok til at tro at du gør det for dine blå øjnes skyld.

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 17:03

hmm .. alle der tror jeg gør det for mine egne blå øjnes skyld klik venligst på :

www.sponcorcar.dk

Og svar til dig: det link jeg har sat ind var det jeg fik udleveret af sponcorcar..
Og hvis du kun er her for at brokke dig så lad venligst være da jeg kun vil det bedste med denne debat..

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 110 point
Dato : 09-04-08 17:09

Jeg brokker mig ikke, men harmes når almindelige mennesker lokkes med i den slags.
Det værste er så at man "føler" så meget for sagen at man brændende ønsker at andre skal med - måske kan du selv se sammenligninger...

Jeg skal nok holde mig væk, men jeg kan fortælle så meget at jeg har en længere mailkorespondance med ejeren af sitet, som var meget tæt på politianmeldelse for bedrageri. Den slags mennesker bevæger sig altid lige på kanten af loven.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 09-04-08 17:09

Intet er gratis!...

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 17:11

Okay :

Til alle :

Jeg anbefaler jer IKKE sponcor car alligevel ifl. en anden bruger her inde er det ulovligt det de gør..

Nogen der kan hjælpe mig med at slette dette indlæg igen??

Godkendelse af svar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 17:12

Tak for svaret jomfruane.

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 09-04-08 17:13

...

Kommentar
Fra : jomfruane