/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ændring af kode til Messenger
Fra : Sunnyman
Vist : 1148 gange
30 point
Dato : 09-04-08 14:02

Hvordan ændre jeg min kode på MSN messenger ?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-04-08 14:08

det tror jeg du gør ved at gå ind på din mail måske ....@hotmail.com og indstillinger derinde og der kan du ændre den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-08 14:10

Oppe i toppen af msn, er der en - hjælp - når jeg så trykker videre kommer der følgende:

Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden i logonvinduet til Messenger, så boksen Adgangskode bliver tilgængelig.
Skriv din adgangskode i boksen Adgangskode, og marker herefter afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden for at gemme den opdaterede adgangskode.
Marker afkrydsningsfeltet Automatisk logon for at aktivere automatisk logon.

Hvis jeg har misforstået dit spørgsmål, så prøv selv at benytte - hjælp - der fremkommer de mest alm. spørgsmål og svar

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 09-04-08 14:49

Det er inde i din hotmail konto, som zith skriver, når du er på din hotmail og har Indbox med flere ovre til venstre i billedet, så klikker du på Indstillinger oppe til højre, ned og klik på Flere indstillinger, så kommer du til en side hvor du kan administrere din konto og der ændre kodeord

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-08 14:51

Bagefter skal du sætte Messenger til at Glemme dig, lukke Messenger og når du åbner igen, skal du logge på med det nye kodeord

Godkendelse af svar
Fra : Sunnyman

Dato : 11-04-08 07:36

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-08 14:07

Selv tak og god weekend