/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
VIL DU HA SUCCES
Fra : lr-beauty
Vist : 320 gange
20 point
Dato : 09-04-08 13:31

Kunne du tænke dig at blive selvstændig, med mulighed for stor indtjening... JA ikke... Hvem har ikke det???

Så ta et kig på vores hjemmeside www.lr-beauty.dk og kontakt os for nærmere info.

Du har nu muligheden for at kunne gøre det du altid har drømt om...

"den som gør det han/hun altid har gjort kommer ikke videre, men den som tør tage springet har alt at vinde"

TA SPRINGET NU OG KONTAKT OS.

lr-beauty@hotmail.com

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-04-08 13:32

Nej tak... Jeg har rigeligt med succes

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-08 13:34

reklamefis
find et andet sted at annoncere.

Annuller spørgsmålet
Fra : lr-beauty

Dato : 09-04-08 13:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-04-08 13:44

1. Ny bruger, startet i dag den 9. april 2008
2. Reklame
3. Hvorfor gå fra fast løn til ren provision - uden loft - for mere end måske 37 timer, uden ferie = betal selv ferie = intet salg
4. Hvorfor mon lr-beauty prøver her? Hvis ikke du har gættet det, så stop her!

Kontakt lr-beauty og få dig en