/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændring af Mailadres. i Profil
Fra : kkartdeco
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 08-04-08 17:21

Hej

Hvorfor hul........kan jeg ikke ændre min profil så jeg får ændret min emailadresse
Jeg ved godt hvordan det burde kunne lade sig gøre, ved at gå i "Vis din Profil" "Rediger Profil"
Men så snart jeg går ud af Rediger Profil er emailadressen ikke ændret.

Kasper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-08 17:28

Husker du at trykke send, sikkert et fjollet spørgsmål men det kunne jo være

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 08-04-08 17:30

Hej Nordsted

Ingen dumme spørgsmål, men jeg har trykket på send adskillige gange

Kasper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-08 17:37

Tak

Citat
Du skal være opmærksom på, at du vil få sendt en e-mail til den nye adresse som du skal godkende før din ændring er fuldført.
Invallid e-mail adresse

har du tjekket din nye mail.adr?

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 09-04-08 22:23

Hej Nordsted

Jeg er opmærksom på at der burde komme en e-mail til den nye adresse, men der dukker ikke noget op, hvis jeg går ind i "vis din profil" og ændrer mailadressen til min nuværende kommer den og fortæller at mailadressen eksisterer allerede, ja tak spids, men min gamle adresse dukker hele tiden op igen.

Kasper

N.B kan det måske lade sig gøre at oprette en ny konto, og få sine point ført over??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-08 22:29

Nej desværre kan du ikke få overført dine point til en konto

Jeg syntes du skal prøve at skrive til teamet, og så håbe på at de vil reagerer/hjælpe, jeg har desværre ikke flere ideer til hvordan du kan bære dig ad når du har trykket på alt hvad du skal

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 09-04-08 22:47

Ahhhhhh

Jeg er netop blevet en del klogere, idet jeg har fundet ud af at jeg har to kontoer.
Jeg bad om at sende kodeordet til min nuværende mailadresse, hvorefter den kom frem med den kontos oplysninger.
Når jeg beder om at ændre den ene kontos emailadresse til min nuværende mailadresse kan den måske ikke finde ud af det, idet den gamle konto allerede står med min nuværende emaildresse.

Hvordan sletter jeg så den ene konto, jeg kan ikke lige se at man kan slette sin konto eller hva??

Kasper

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 25 point
Dato : 09-04-08 22:52

Du kan ikke slette en konto, du må bare lade den være, hvis du har flueben i nogle kategorier, så fjern dem, så dør kontoen ud lige så stille, dvs du har den stadig, den bliver bare ikke brugt

Godt du fandt ud af det

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 09-04-08 23:08

Tak for hjælpen

Kasper

Godkendelse af svar
Fra : kkartdeco

Dato : 09-04-08 23:09

Tak for svaret Nordsted1.