/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gæstebog - websup.dk
Fra : Angelica
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 08-04-08 14:36

Jeg kan ikk gøre mig klog på denne side for ser mange opdrætter har denne service på deres hjemmeside.. Så tænker jeg jamen det vil jeg os have men når jeg register mig så sker der nadda og har os prøvet at skrive ind til dem og der får jeg nadda besked..?

er det mig som har misforstået noget ved denne side (service)?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 08-04-08 15:35

Vi forstår vist ikke rigtigt hvad du spørger om
hilsen Steen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-08 15:36

Log dig ind først, herefter tryk på gæstebog - så åbner der sig nogle muligheder.

Vælg "Vis html kode" og sæt koden ind på dit site som beskrevet. Så virker det.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-04-08 15:54

Hehe det jeg mener jeg går på siden og vil regtister mig og den siger jeg får en aktiverings mail men den mail ser jeg bare aldrig? Det vil sige jeg ikk kan bruge deres service uden og vil jo gerne bruge den og har set andre bruge den men hvorfor jeg så ikk få denne aktiverings mail?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-08 16:12

Kig lige efter om aktiveringsmailen evt. er kommet i spam - hvis du eller din udbyder har et sådant filter.

Jeg har, inden jeg skrev det første indlæg, oprettet en gæstebog og aktiveringsmailen kom med det samme.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-04-08 16:22

hmm ja har os tjekket der.. så hva siger du jeg skal gøre?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-08 16:52

Jeg ville nok prøve at oprette med en anden mailadresse f.eks. gmail eller hotmail - fordi du kan ikke komme videre uden at du har fået en aktiveringsmail. Det er først når du har fået aktiveringsmailen at du opretter dig som bruger og får en gæstebog.

Jeg brugte en gmail adresse da jeg oprettede.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-04-08 16:55

oki tak det vil jeg så lige prøve for den jeg bruger på mit domæn virker åbenbart ikk.. som du nok siger så sætter udbyderen nok et filter på så jeg ikk modtager mailen..

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 08-04-08 16:58

jubii det virker - jeg brugte min gmail og så lå den self i junk men jeg fik mailen så tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-08 17:10

Selv tak, har du andre spørgsmål så bare kom med dem.