/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Nasaleze
Fra : stormb
Vist : 1167 gange
100 point
Dato : 08-04-08 11:09

Er der nogen der kender Nasalexe? Eller firmaet som sælger det; Soft Flexi?

Jeg modtog sådan en næsespray i efteråret, (som jeg aldrig havde bestilt). Den betalte jeg for.

Efter en måned fik jeg en mere, som jeg så stadig ikke havde bestilt.

Den blev returneret uåbnet. Nu har jeg fået rykker breve fordi den jo ikke er betalt.

det første svarede jeg på via deres hjemmeside og troede at så var den sag ude af verden.

Men nej, nu har jeg fået en rykker mere, hvor de truer med incasso.

Det har jeg også svaret på, både via hjemmeside og via mailadresse.

Jeg syntes sådan noget er rigtig træls.

Jeg ville høre om der er andre der har dårlige erfaringer.

Mvh Bstorm

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 08-04-08 11:58

Så må Du høre mine erfaringer! Jeg har haft nøjagtig de samme oplevelser, bare med et andet "produkt". Tilsidst gik jeg totalt bananas og kontaktede foretagenet i Norge. Jeg lod dem med al ønskelig tydelig forstå, at jeg agtede at rette henvendelse til min advokat (med møderet for Højesteret), hvis det ikke blev droppet pr. omgående! Efter nogle mails meddelte man, at jeg skulle sende de ubrugte produkter retur, men jeg agtede ikke at betale portoen..........så man ville fremsende en frankeret kuvert. Dette er bare ikke sket. "Går den så går deen" som et gammelt ordsprog siger. "Firmaet" Vitalas (samme fup og svindel) har kostet mig 960 kr. Man gør jo den fejl, at ryge på et "tilbud" på nettet om et produkt til 0 kr. første gang - derefter er man gjort til kunde i disse netfiduser. Den nye form for mobning kaldes det. I øvrigt har jeg af min læge fået ordineret en kanon næsespray, der hedder Rhinocort.

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 20-04-08 17:48

Jeg synes du skal kontakte Forbrugerklagenævnet eventuelt pr mail og høre om de har et råd til dig. De har højst sandsynligt hørt fra andre med samme problem. Du kan også kontakte den forbrugerbrevkasse der er i ugebladet Ude & Hjemme. De har rigtigt styr på havd man gør og ikke gør. Hvis de er i tvivl spørger de også Forbrugerklagenævnet.

En anden gang betal aldrig for noget, du ikke har bestilt, da det kan virke som en bekræftelse af en aftale.

Venlig hilsen Sismo

Kommentar
Fra : ClayshooterPro

Dato : 01-05-08 23:17

Ved ikke om det er lige over ilet men gå til medierne. Operation X eller BASTA (begge på Tv2)