/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Farvoritter
Fra : pve
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 07-04-08 09:38

Findes der en nem og enkel måde hvorpå jeg kan flytte mine "farvoritter" fra en pc til en anden.

Bruger XP hvis det har betydning. Jeg kan først afprøve eventuelle svar senere i dag.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-04-08 09:40

ja det kan du læse om hos microsoft

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 07-04-08 09:41

Mappen ligger i dokumenter og settings/brugernavn, der kan du kopiere dem, og ligge dem ind i den nye mappe.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-04-08 09:49

peet49 - jeg vil prøve det i aften.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-04-08 09:52

Du kan også eksportere dem til f.eks. et USB stick, og så importere dem på den anden maskine.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 07-04-08 09:55

Gå i Internet Explorer
Tryk på det ikon, hvor du også lister nye favoritter (en gul stjerne med et grønt +tegn)
I samme menu er der en importer/eksporter funktion
Vælg den og følg anvisningerne (kopier dem over på en USB stick e.lign.<)
På den nye comåuter gør du det samme, blot importerer
leob

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 07-04-08 11:24

Du kan enten kopiere dem fra PC til PC v.hj.a. et USB-stik. Du kan også købe et specielt kabel.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-08 13:16

Jeg gør som Peet49 nemt og hurtig, både den ene og anden vej, jeg bruger de samme Foretrukne på 3 computere,og jeg bruger en usb hukommelse stik til at gemme på, når jeg kopierer tilbage, siger jeg Ja til at overskrive den eksisterende mappe med samme navn

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 07-04-08 18:36

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-04-08 08:16

Selv tak.