/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
vrøvl med tænding
Fra : pjuskeOne
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 06-04-08 19:38

har købt ny tændrørshætte og tændkabel. men den sætter ud når der er vådt på vejen. har kigget på tændingen og kan ikke se at der skulle komme noget vand ind der... hva kan det så være i vejen??

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 06-04-08 19:59

tror det er forbi det regner prøv at køre når der er tørvejr og se om problemet stadig er der.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-08 21:22

Hvad er det lige for en slags knallert/scooter vi her snakker om???

Kommentar
Fra : vendhalm

Dato : 13-04-08 20:44

Det behøver ik at være tændingen den er gal med, det kan ligeså godt være et sted i indsugningen, der kommer vand ind

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 28-05-08 21:13

Kører du med power filter ? Hvis ja, så ligger problemet der

Kommentar
Fra : pjuskeOne

Dato : 29-05-08 10:19

har fundet fejlen. jeg havde bestilt nyt luftfilter til den. den blev bestilt fra scootergården.dk og den pakning som skulle ligge nede i kanten af luftfilter var der ikke... så jooo.. der lå en pæn sø derinde.